ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پایان تولید آلفارومئو جولیتا پس از ۱۱ سال؛ هاچ‌بک آلفا با یک کراس‌اوور جایگزین می‌شود

آلفارومئو جولیتا که در خیابان‌های ایران نیز به واسطه واردات در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۵ حضور دارد، رسما از خط تولید خارج شده‌ است. حداقل جدیدترین گزارش وب‌سایت Autocar این طور به ما ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

آلفارومئو جولیتا که در خیابان‌های ایران نیز به واسطه واردات در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۵ حضور دارد، رسما از خط تولید خارج شده‌ است. حداقل جدیدترین گزارش وب‌سایت Autocar این طور به ما می‌گوید. طبق گفته‌های این رسانه انگلیسی، فروش هاچ بک زیبای ایتالیایی‌ها پس از 11 سال، سرانجام متوقف شده است. این خبر چندان هم غافلگیرکننده نبود، چرا که مدیر بازاریابی آلفارومئو، «فابیو میلیاواکا» سال گذشته رسما از مرگ جولیتا خبر داده بود. خروج جولیتا از خط تولید، راه را برای ورود کراس‌اوور Tonale هموار می‌کند، هر چند که این جایگزینی به دلیل شیوع کرونا، اندکی به تاخیر افتاده است.

 آلفارومئو جولیتا

بر اساس گفته‌های یک ماه پیش مدیر عامل جدید آلفا، جین فیلیپ ایمپاراتو، آنها به دنبال ارتقای سیستم پلاگین هیبرید Tonale هستند. همین موضوع سبب ایجاد تاخیر در عرضه این محصول شده است. پیش‌تر قرار بود که سال جاری، Tonale را در خیابان‌ها ببینیم. اما اکنون به نظر می‌آید که برنامه‌های آلفارومئو تغییر کرده اند.

Tonale قرار است که در جایگاهی پایین‌تر از مدل‌های جیولیا و استلویو قرار گیرد. با توجه به عطش بازار نسبت به کراس اوورهای اقتصادی، این تصمیم بسیار هوشمندانه است. با این حال، نباید تصور کرد که در برخورد با Tonale، با کراس اووری ضعیف طرف خواهیم بود.

 آلفارومئو جولیتا

طبق اخبار تازه، Tonale در آینده به بازار آمریکا هم عرضه می‌گردد. با این اوصاف، می‌توان دریافت که با خروج جولیتا از خط تولید و آماده نبودن Tonale برای تولید انبوه، سبد محصولات آلفارومئو تا چند ماه، فقط 2 محصول را در بر می‌گیرد. برخی گزارش‌ها می‌گویند که کراس اوور کوچک آلفا احتمالا از تابستان 2022 روانه بازار می‌شود.

آنچه واضح است، مدیر عامل جدید حداکثر تلاشش را می‌کند تا برند آلفارومئو را زنده نگه دارد. رسیدن به این هدف، زیر چتر اتحاد تازه تاسیس استلانتیس، ممکن خواهد شد. چرا که شکل گیری این اتحاد، فرصت درخشش بیشتر برای برندهای زیر مجموعه آن در بازار را فراهم می‌آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی