ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آغاز فروش اینترنتی موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ

شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت‌های تولیدی خود را از یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز کرده و این موتورسیکلت‌ها به صورت نقدی و اینترنتی به فروش می‌رسند. با توجه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵

شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت‌های تولیدی خود را از یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز کرده و این موتورسیکلت‌ها به صورت نقدی و اینترنتی به فروش می‌رسند.

با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار و با هدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان، این شرکت عرضه محصولات خود به صورت فروش اینترنتی از طریق وب‌سایت iranecar.com از ساعت 10 صبح روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 16 روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک شهر تهران مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت 10 روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در این فروش اینترنتی ایران دوچرخ 4 مدل موتورسیکلت‌های وترانو، آرشیا 150 سی سی با کمک عقب گازی و ایردوکو 10 بی جدید به همراه یک مدل سه چرخه برقی 500 وات ارائه شده تا به نیازهای متنوع خریداران پاسخ داده شود.

علاقمندان و متقاضیان می توانند برای اطلاع از مشخصات فنی و سایر امکانات محصول به آدرس www.bahman.ir مراجعه کنند.

گفتنی است وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوتر کلاسیک، با طراحی زیبا است. است. در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، طرح وسپای ایتالیایی یا تیپ اسکوتر بسیار معروف شده و سبک و سیاق خاص خود را دارد.

از ویژگی‌ها ظاهری موتورسیکلت  وترانو ایران دوچرخ که در کلاس اسکوتر کلاسیک قرار دارد، می‌توان به طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ‌های شاد و جذاب، رینگ‌اسپرت، چراغ ال ای دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا اشاره کرد.

شرکت ایران دوچرخ در سال 1349 به منظور تولید انواع دوچرخه و موتورسیکلت گازی و دنده‌ای با همکاری فنی و تجاری شرکت‌های مشهور و بزرگ چون پژو فرانسه و یاماها موتور ژاپن تاسیس گردید.

فروش اینترنتی موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ:

 

فروش اینترنتی موتورسیکلت‌های ایران دوچرخفروش اینترنتی موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی