ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت گوشی چهار ساله سامسونگ: گلکسی J3 2017 بروزرسانی امنیتی دریافت کرد

سامسونگ در ماه‌های گذشته آپدیت اندروید ۱۱ را برای اکثر موبایل و تبلت‌های گلکسی و امروز نیز این آپدیت را برای موبایل‌های گلکسی A02s و A12 ارائه کرد و حالا این شرکت کره‌ای برای موبایل ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

سامسونگ در ماه‌های گذشته آپدیت اندروید ۱۱ را برای اکثر موبایل و تبلت‌های گلکسی و امروز نیز این آپدیت را برای موبایل‌های گلکسی A02s و A12 ارائه کرد و حالا این شرکت کره‌ای برای موبایل چهار ساله خود یعنی گلکسی J3 2017 آپدیت امنیتی منتشر کرده است..

گلکسی J3 2017 که در تیرماه ۱۳۹۶ در بازار عرضه شد، امروز آپدیت آوریل ۲۰۲۱ را دریافت کرد. این آپدیت جدید که بر اساس اندروید ۹ و فریمور J330GDXS3CUD1 ارائه شده، شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد امنیتی این موبایل می‌شود. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که این آپدیت شامل رفع بیش از ۳۰ اشکال از گوگل در کدهای اندروید و ۲۳ اشکال از سامسونگ است.

این آپدیت جدید در حال حاضر در کشورهای کامبوج، ایتالیا (J330FNXXS4CUD3)، مالزی، روسیه (J330FXXS4CUD4)، تایوان و تایلند موجود است و در آینده نزدیک برای کاربران در سایر کشورها منتشر می‌شود. می‌توانید این آپدیت را در بخش تنظیمات > آپدیت نرم‌افزار پیدا و نصب کنید.

گلکسی J3 2017

گلکسی J3 2017  چهار سال پیش با اندروید ۷ معرفی شد و در مرداد سال بعد از آن آپدیت اندروید ۸ را گرفت و در مرداد ۱۳۹۸ آپدیت اندروید ۹ برای آن ارائه شد. این موبایل دارای نمایشگر ۵ اینچی با تراکم  پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ است که مصرف پایینی دارد.

سامسونگ در این گوشی از پردازنده ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۵۷۰ با ۴ هسته‌ Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 Mp2 استفاده کرده که می‌تواند برای استفاده روزانه و بازی‌های سبک مناسب باشد.

باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری این موبایل می‌تواند تا ۱۵ ساعت مکالمه و ۶۱ ساعت پخش موسیقی روشن بماند. سامسونگ این گوشی اقتصادی‌اش را به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با فلش LED مجهز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی