ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت پوکو F3 GT پیش از موعد رونمایی فاش شد

نسخه گیمینگ ردمی K40 با نام پوکو F3 GT بزودی برای عرضه در بازار هند معرفی می‌شود. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات و قیمت این موبایل جدید در یک خرده فروشی آنلاین به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

نسخه گیمینگ ردمی K40 با نام پوکو F3 GT بزودی برای عرضه در بازار هند معرفی می‌شود. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات و قیمت این موبایل جدید در یک خرده فروشی آنلاین به اشتراک گذاشته شده است.

به نظر می‌رسد پوکو F3 GT در کنار پوکو M3 پرو 5G به بازار عرضه خواهد شد. با وجودی که پوکو هنوز خبر رسمی در مورد تاریخ معرفی و مشخصات موبایل‌های مذکور منتشر نکرده،‌ خرده فروشی آنلاین نه تنها مشخصات کامل بلکه قیمت پوکو F3 GT را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

اطلاعات منتشر شده در مورد پوکو F3 GT در وب‌سایت «WelEletronics» نشان می‌دهد این موبایل جدید با قیمت ۱۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه گوشی هوشمند ردمی K40 مخصوص گیمینگ با قیمت پایه ۳۱۲ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود پوکو F3 GT با قیمت ۳۴۱ دلار در بازار هند عرضه شود، ظاهرا قیمت ارائه شده در این وب‌سایت اشتباه درج شده است.

با توجه به مشخصات ارائه شده در این وب‌سایت،‌ گوشی جدید پوکو از مشخصاتی مشابه گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ ردمی K40 بهره خواهد برد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل مذکور با نمایشگر ۶.۶۷  اینچی OLED و رزولوشن +Full HD، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از گوریلا گلس ۵ و چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ به همراه رم ۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

براساس مشخصات به اشتراک گذاشته شده، این گوشی هوشمند از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 با پشتیبانی از درگاه microSD بهره خواهد برد. به علاوه، موبایل جدید مجهز به باتری ۵۰۶۵ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود.

این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت جانبی خواهد بود ولی هنوز مشخص نیست که این محصول دارای دکمه‌های مخصوص گیمینگ مشابه ردمی K40 خواهد بود یا خیر. احتمالا دوربین سلفی دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و ماژول پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی