ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدیه ۲۰ گیگابایتی استادان دانشگاه همراه اولی فعال شد

بستۀ هدیۀ اینترنت ۲۰ گیگابایتی همراه اول برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد. چندی پیش وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود خبر داد بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۵

بستۀ هدیۀ اینترنت ۲۰ گیگابایتی همراه اول برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.

چندی پیش وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود خبر داد بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت سه ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد. دستورالعمل این اقدام به اپراتورها ابلاغ شد و همراه اول اعلام کرده که هدیه ۲۰ گیگابایتی اساتید دانشگاهی فعال شده است.

همراه اول گزارش داده بستۀ هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی اپراتور اول، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با هدف تسهیل آموزش آنلاین در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، بر روی حساب استادان معرفی شده فعال شده است.

بر اساس این گزارش بیش از 80 درصد استادان متقاضی اینترنت هدیه 20 گیگابایتی، سیم‌کارت همراه اول داشته و از این هدیه بهره مند شدند. این بسته، با اعتبار سه ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

خاطرنشان می‌شود همراه اول در ایام کرونایی در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از آموزش آنلاین با رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد و ارائه بسته های رایگان و یا تخفیفی اینترنت از دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان حمایت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی