ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین عکس رسمی از جنسیس G70 واگن منتشر شد

در اوایل 2020، جنسیس افشا کرد که در حال کار بر روی نسخه واگن از سدان G70 است. چند ماه بعد، این کمپانی اقدام به انتشار عکسی خانوادگی از سبد تولیدات آینده خودش کرد. در ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

در اوایل 2020، جنسیس افشا کرد که در حال کار بر روی نسخه واگن از سدان G70 است. چند ماه بعد، این کمپانی اقدام به انتشار عکسی خانوادگی از سبد تولیدات آینده خودش کرد. در این عکس، یک استیشن واگن جدید هم دیده می‌شد. تا تابستان سال پیش، هیچ خبری از تصاویر جاسوسی این خودرو نبود، اما اکنون می‌بینیم که سرانجام جنسیس اولین تیزرهای G70 واگن را منتشر کرده است.

جنسیس G70 واگن

هر چند در این تیزر نمی‌توانیم کل خودرو را ببینیم، اما حتی از روی برچسب‌های استتاری هم می‌توان فرم کلی بدنه خودرو را تجسم کرد. نمای جانبی و عقب این واگن لوکس کره‌ای به خوبی از تصویر منتشر شده، نمایان اند. البته آنچه ما می‌بینیم، چندان هم چیز جدید و عجیبی نیست و به مانند تمام استیشن واگن‌ها، یک شیشه شیب دار و یک اسپویلر بزرگ را در این قسمت می‌توان مشاهده کرد.

جنسیس G70 واگن

باقی المان‌های نمای عقب، مستقیما از نسخه سدان G70 قرض گرفته شده اند. چراغ‌های دو نیم شده عقب، نسبتا بزرگ اند. سراگزوزهای بیضی شکل را هم در گوشه‌های سپر می‌توان دید. بر خلاف نسخه سدان، در نسخه استیشن، چراغ‌ها تا روی درب صندوق هم ادامه یافته اند. فعلا هیچ تیزری از طراحی داخلی این خودرو موجود نیست. البته هیچ دلیلی هم وجود ندارد که فضای کابین G70 شوتینگ بریک، متمایز از نمونه سدان باشد. احتمالا در این خودرو هم شاهد استفاده از نمایشگر 10.25 اینچی چند رسانه‌ای خواهیم بود.

جنسیس G70 واگن

اشتراکات نسخه سدان و واگن ممکن است به سبد قوای محرک هم برسد. انتظار می‌رود که در نسخه پایه G70 واگن، یک پیشرانه 2.5 لیتری را در اختیار داشته باشیم که 290 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. گزینه دوم، پیشرانه 3.3 لیتری V6 است که به شکل دیزل هم عرضه می‌گردد. جنسیس اکنون کاملا برای معرفی G70 واگن، آماده به نظر می‌آید. هر چند که عرضه این محصول در آمریکا بسیار بعید است. به خصوص که این تیزر توسط شعبه اروپایی جنسیس منتشر شده و احتمالا هم در همان قاره به فروش می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی