ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE و نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالا تابستان معرفی می‌شوند

سامسونگ ظاهرا قصد دارد ۲۸ مرداد ماه از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE یا فن ادیشن رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در اواخر ماه آگوست (مرداد- شهریور) نیز از گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی زد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

سامسونگ ظاهرا قصد دارد ۲۸ مرداد ماه از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE یا فن ادیشن رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در اواخر ماه آگوست (مرداد- شهریور) نیز از گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کنند.

معمولا کره‌ای‌ها طبق سنت دیرین خود در ماه آگوست هر سال از موبایل‌های سری گلکسی نوت رونمایی می‌کنند. ولی به نظر می‌رسد سامسونگ امسال برنامه دیگری برای این فصل در نظر گرفته است.

براساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت خبری کره‌ای «Yonhap»، سامسونگ در حال مذاکره با اپراتورهای مخابراتی تلفن همراه در بازارهای داخلی این کشور است تا گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی خود را اواخر ماه آگوست معرفی کند.

براساس جدول زمان‌بندی منتشر شده، گلکسی S21 FE احتمالا ۲۸ مردادماه (۱۹ آگوست) معرفی می‌شود. این بدان معنی است که نسخه جدید فن ادیشن زودتر از نسل قبلی خود معرفی و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سال گذشته، نسخه فن ادیشن گلکسی S20 شهریور ماه معرفی شد.

پیشتر گفته شده بود که گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تیرماه معرفی و در نهایت به بازار عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو سامسونگ امسال جایگزین موبایل‌های سری گلکسی نوت شده و از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند. فروردین ماه در گزارشی از سوی وب‌سایت «The Elec» گفته شده بود که سامسونگ اواسط سال ۲۰۲۱ دو گوشی تاشو جدید روانه بازار می کند و صحبت از رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ در ژوئیه (تیر - مرداد) شده بود.

چند روز قبل نیز حساب کاربری به نام «Max Jambor» با انتشار توییتی ادعا کرده بود که گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G سامسونگ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه می رسد.

سامسونگ احتمالا برخی ویژگی‌های گلکسی S20 FE را به نسل جدید آن می‌آورد و انتظار می‌رود این دستگاه را با  قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کند. پیشتر گفته شده بود که احتمالا گلکسی S21 FE با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت،‌ اندروید ۱۱ و در رنگ‌های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی