ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در کورنینگ؛ آیفون تاشو محقق می‌شود؟

اپل قبلا از طریق «صندوق سرمایه‌گذاری تولید پیشرفته» ۴۵۰ میلیون دلار در کورنینگ سرمایه‌گذاری کرده بود. کوپرتینویی‌ها حالا در میان شایعات مربوط به تولید آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ اعلام کرده‌اند که ۴۵ میلیون دلار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

اپل قبلا از طریق «صندوق سرمایه‌گذاری تولید پیشرفته» ۴۵۰ میلیون دلار در کورنینگ سرمایه‌گذاری کرده بود. کوپرتینویی‌ها حالا در میان شایعات مربوط به تولید آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ اعلام کرده‌اند که ۴۵ میلیون دلار دیگر در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گفته اپل، این سرمایه‌گذاری ظرفیت تولید کورنینگ را در آمریکا افزایش می‌دهد و فعالیت‌های بخش تحقیق و توسعه‌ی این شرکت را با تمرکز بر فناوری‌های جدید و بادوام به مرحله جدیدی می‌برد. کورنینگ شیشه محصولات مختلف اپل از جمله آیفون، آیپد و اپل واچ را تامین می‌کند.

این دو شرکت از زمان تولید اولین آیفون با یکدیگر همکاری داشته‌اند و پارسال با سری آیفون ۱۲ از فناوری جدیدی به نام «سرامیک شیلد» رونمایی کردند که به ادعای اپل چهار برابر قوی‌تر از سایر محافظ‌های گوشی‌های بازار است. گوریلا گلس کورنینگ علاوه بر آیفون در بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی از جمله گلکسی اس ۲۱ اولترا هم استفاده می‌شود.

کورنینگ

اپل دقیقا اعلام نکرده که این ۴۵ میلیون چگونه در امور کورنینگ استفاده خواهد شد، ولی در حال حاضر شایعاتی درباره احتمال عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ به گوش می‌رسد. در سال ۲۰۱۹ گفته می‌شد کورنینگ در حال توسعه شیشه تاشویی برای گوشی‌های منعطف است. این شرکت فوریه پارسال گفته بود دستگاه‌هایی با این فناوری احتمالا طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده وارد بازار می‌شوند.

اگر کورنینگ موفق به تولید انبوه شیشه منعطف شود، شرکت‌ها می‌توانند محصولات بادوام‌تری بسازند که مثل گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیازمند لایه محافظ پلاستیکی نباشند. این کمپانی پارسال درباره اهدافش برای شیشه تاشو گفته بود: «امروز وقتی موبایلی را با گوریلا گلس می‌خرید، در حین کار با خود شیشه تماس دارید. ما در آینده هم چنین هدفی را دنبال می‌کنیم.»

صندوق سرمایه‌گذاری تولید پیشرفته با بودجه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد دلار در قالب هزینه‌های سرمایه‌گذاری و پیش‌خرید محصولات به تولیدکنندگان آمریکایی کمک مالی می‌کند. کورنینگ در حال حاضر در آمریکا حدود ۱۰۰۰ نیروی کار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی