ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پس از سامسونگ، ویوو می‌خواهد سه نسخه اصلی اندروید را برای پرچمدارهایش منتشر کند

ویوو می‌گوید گوشی‌های پرچمداری که از ژوئیه ۲۰۲۱ به بعد معرفی شوند، سه نسخه از آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت خواهند کرد. بنابراین گوشی‌های قبلی این شرکت از جمله سری ویوو X60 یا X50 شامل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ویوو می‌گوید گوشی‌های پرچمداری که از ژوئیه ۲۰۲۱ به بعد معرفی شوند، سه نسخه از آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت خواهند کرد. بنابراین گوشی‌های قبلی این شرکت از جمله سری ویوو X60 یا X50 شامل این برنامه آپدیت سه ساله نخواهند شد.

سامسونگ رویه جذابی را در افزایش پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های اندرویدی به وجود آورد و حالا شرکت‌های بیشتری دنباله‌رو آن شده‌اند. پس از اوپو که از پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله برای اوپو فایند ایکس ۳ خبر داد، حالا نوبت به ویوو رسیده تا اعلام کند که پرچمدار‌های آینده‌اش از سری X تا سه سال آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت می‌کنند.

«یوجیان شی»، مدیر ارشد فناوری ویوو می‌گوید: «پرچمداران سری X با سخت‌افزارهای قدرتمند طراحی شده‌اند تا دوام بالایی داشته باشند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کاربران با همان میزان از پشتیبانی نرم‌افزاری روبرو باشند که انتظارش را دارند.»

ویوو

سیاست جدیدی انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری شامل پرچمدارانی می‌شود که در آینده در بازارهای اروپا، هند و استرالیا عرضه خواهند شد. مدل‌های فعلی سری X در این برنامه قرار نمی‌گیرند و همچنان مثل گذشته فقط آپدیت‌های امنیتی اندروید برایشان منتشر خواهد شد.

با وجود اینکه حرکت ویوو برای افزایش پشتیبانی نرم‌افزاری پرچمداران این شرکت قدمی مناسب در یک مسیر درست به حساب می‌آید، ولی فقط مدل‌های پرچمدار از آن بهره‌مند می‌شوند و سایر گوشی‌ها از این برنامه بیرون می‌مانند. این در حالی است که سامسونگ پشتیبانی گوشی‌های سری A را هم به سه سال افزایش داده است.

در هر حال، امیدواریم که این تغییر در سیاست سایر شرکت‌ها به‌خصوص شیائومی هم اعمال شود و گوشی‌های بیشتری تحت پوشش آپدیت‌های نرم‌افزاری قرار بگیرند. البته این اتفاق دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد، چون شرکت‌ها باید برای کسب سهم بازار چیزی برای عرضه در مقابل رقبا داشته باشند. پشتیبانی نرم‌افزاری هم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که کاربران در هنگام خریداری محصولات آن را در نظر می‌گیرند یا اگر تاکنون به آن توجهی نداشتند، حالا باید آن را در نظر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    خیلی عالیه .

مطالب پیشنهادی