ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از ماسک و دورسی، مارک زاکربرگ هم در پستی عجیب به بیت کوین اشاره کرد

بیت‌کوین همچنان مورد توجه چهره‌های بزرگ بازار فناوری است و پس از ایلان ماسک و جک دورسی، حالا نوبت به مارک زاکربرگ رسیده تا در پستی در صفحه شخصی خود به بزرگ‌ترین رمزارز بازار اشاره ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

بیت‌کوین همچنان مورد توجه چهره‌های بزرگ بازار فناوری است و پس از ایلان ماسک و جک دورسی، حالا نوبت به مارک زاکربرگ رسیده تا در پستی در صفحه شخصی خود به بزرگ‌ترین رمزارز بازار اشاره کند.

مدیرعامل فیسبوک در پستی در صفحه‌اش تصویر زیر را به اشتراک گذاشت و نوشت: «بزهایم: مکس و بیت‌کوین.» به دنبال انتشار این پست، بسیاری در شبکه‌های اجتماعی حدس زدند که مارک زاکربرگ هم به‌زودی به قطار بیت‌کوین می‌پیوندد. ولی آیا او از سرمایه‌های فیسبوک برای سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین استفاده خواهد کرد یا با ثروت شخصی‌اش به سراغ این رمزارز پرسروصدا می‌رود؟

مارک زاکربرگ

چند هفته پیش، در شایعات گفته شده بود که فیسبوک می‌خواهد در گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین خبر دهد. اگرچه آن اتفاق نیفتاد، ولی حالا پست اخیر زاکربرگ دوباره این گمانه‌زنی‌ها را تشدید کرده و احتمال سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین را بالا برده است.

فیسبوک از سال ۲۰۱۸ سعی دارد وارد حوزه رمزارزها شود. این شرکت ابتدا می‌خواست با رمزارز «لیبرا» (با نام جدید Diem) به این حوزه ورود کند اما با مقاومت نهادهای قانونی روبرو شد. حالا فعالان بازار می‌گویند پست جدید مارک زاکربرگ نشانه‌ای مبنی بر ورود جدی‌تر او به بازار رمزارزها و توجه ویژه‌اش به بیت‌کوین است.

پیش از این چهره‌هایی مثل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و جک دورسی، مدیرعامل توییتر هم به تحسین بیت‌کوین پرداخته بودند. تسلا در فوریه امسال از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت‌کوین خبر داد. اسکوئر، دیگر شرکت شرکت دورسی هم اعلام کرد که در طول چند ماه بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

در چند وقت اخیر با نوسان مداوم قیمت بیت‌کوین و صعود بسیاری از آلت‌کوین‌ها، شماری از تحلیلگران درباره کاهش سلطه بیت‌کوین بر بازار رمزارزها ابراز تردید کرده بودند. ولی به نظر می‌رسد تا زمانی که میلیاردرها و غول‌های دنیای فناوری حامی بیت‌کوین هستند، این رمزارز جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین رمزارز بازار حفظ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • iApple
    iApple | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    ویـــروس هـــای هـــمـــه گــیــر مـــارک زاکـــربــــرگ😷!
    واتــســاپ ، ایــنــســتــاگـــــــرام و هـمــچــنـیــن فـیـــس بــــــوک😂.

  • 68peyman
    68peyman | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    دیدم بیت کوین امروز سقوط کرد نگو باعثش اینه

    • iApple
      iApple | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

      ایـشـان بـاعـــث و بــانــــی هــمـه چـــیــز هـســـتــنـــد😷.

مطالب پیشنهادی