ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی با ایرباد پرچمدار FlipBuds Pro به جنگ ایرپاد پرو اپل می‌رود

شیائومی دیروز از معرفی یک ایرپاد پرچمدار در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خبر داد و حالا نام آن را اعلام کرده. این ایرباد که FlipBuds Pro نام دارد، از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. شیائومی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

شیائومی دیروز از معرفی یک ایرپاد پرچمدار در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خبر داد و حالا نام آن را اعلام کرده. این ایرباد که FlipBuds Pro نام دارد، از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد.

شیائومی در کنار اعلام نام این ایرپاد، دو تصویر دیگر از آن منتشر کرده که ما را با بیشتر با آن آشنا می‌کند. یکی از این تصاویر بخش جلویی قاب قابل شارژ آن را نشان می‌دهد و عکس دوم حاوی خود ایرباد است.

دیروز چینی‌ها برای اعلام معرفی ایرباد FlipBuds Pro از تصویر بخش پشتی قاب آن استفاده کردند که حاوی لوگوی جدید شیائومی بود. شیائومی گفته که این هدفون بی‌سیم را در راستای لوگوی جدیدش طراحی کرده است.

طبق تصویر منتشر شده از این ایرباد، طراحی آن ترکیبی از ایرپاد پرو اپل و هواوی فری بادز پرو است. طراحی قاب مشابه محصول هواوی و خود ایرباد مشابه نماینده اپل است.

این اولین باری نیست که با نام FlipBuds Pro مواجه می‌شویم چرا که چینی‌ها این نام تجاری را به همراه FlipBuds در فوریه سال جاری میلادی ثبت کردند. در ماه گذشته میلادی هم شایعه‌ای به تولید ایربادهای بی‌سیم با این نام‌ها اشاره کرده بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این محصول منتشر نشده، اما شیائومی گفته با سیستم حذف نویز فعال می‌تواند صداهای مزاحم را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش دهد. علاوه بر این، روی بخش جلویی قاب آن یک LED به چشم می‌خورد که وضعیت شارژ را نشان می‌دهد. در بخش پشتی هم لوگوی جدید این برند به چشم می‌خورد.

با توجه به استفاده از کلمه پرو در نام این ایرباد و البته طراحی مشابه با ایرپاد پرو، به نظر می‌رسد شیائومی خودش را برای رقابت با این ایرباد بی‌سیم کوپرتینویی‌ها آماده می‌کند. البته گزارش‌ها از معرفی نسل جدید ایرپاد در آینده نزدیک خبر می‌دهند، بنابراین شاید این کمپانی یک نسل از کوپرتینویی‌ها عقب‌تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی