ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جدید سامسونگ با نام «گلکسی S7 XL Lite» و ترکیب رنگ متنوع معرفی می‌شود

تبلت جدید سامسونگ که تا پیش از این در خبرها از آن به عنوان گلکسی S7 لایت و بعدها با نام گلکسی S7 پلاس لایت یاد می‌شد، ظاهرا قرار است با نام دیگری یعنی گلکسی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

تبلت جدید سامسونگ که تا پیش از این در خبرها از آن به عنوان گلکسی S7 لایت و بعدها با نام گلکسی S7 پلاس لایت یاد می‌شد، ظاهرا قرار است با نام دیگری یعنی گلکسی S7 XL Lite و در ۵ رنگ متنوع به بازار عرضه شود.

اواخر فروردین ماه رندرها و برخی مشخصات تبلت جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشته شد. اکنون با گذشت کمتر از یک ماه، علاوه بر اینکه رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که از ترکیب رنگ متنوع‌تری خبر می‌دهد، ظاهرا قرار است تبلت جدید با نام گلکسی S7 XL لایت در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «ایوان بلس»، تبلت جدید در سه ترکیب رنگ جدید آبی،‌ سبز و نقره‌ای علاوه بر دو رنگ مشکی و صورتی (رزگلد) اشاره شده در رندرهای قبلی، به بازار عرضه می‌شود.

در رندرهای به اشتراک گذاشته شده، این تبلت به همراه قلم S Pen به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود گلکسی تب S7 XL لایت با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی IPS LCD، چیپست اسنپدراگون 750G، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت از طریق microSD رونمایی شود. با این وجود کره‌ای‌ها هنوز به صورت رسمی مشخصات دستگاه مذکور را تایید نکرده‌اند.

تبلت جدید سامسونگ‌ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و دارای اسپیکرهای استریو و دوربین در پنل پشتی است. گلکسی S7 XL Lite با رابط کاربری  One UI 3 مبتنی بر اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه بلوتوث نشان می‌‌دهد که شش مدل تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل‌های SM-T730 ،SM-T735  SM-T735N ،SM-T736B ،SM-T736N و SM-T737 موفق به دریافت گواهی شده‌‌اند.

گلکسی S7 XL Lite

تبلت با شماره مدل SM-T730 تنها از اتصال به وای‌فای پشتیبانی می‌کند. اما شماره مدل‌های SM-T735 و SM-T735N می‌توانند به شبکه 4G متصل شوند. علاوه بر این، براساس مستندات تاییدیه بلوتوث، تبلت‌های دیگر با شماره مدل SM-T736B و SM-T736N قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G‌ و بلوتوث 5.0 را دارند. تبلت جدید از پورت USB Type-C و شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی