ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ بطور فیزیکی شرکت نخواهد کرد

کنگره جهانی موبایل (MWC) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی موبایل است که هر سال در بارسلونا برگزار می‌شود. این رویداد در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، اما امسال قرار است به ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

کنگره جهانی موبایل (MWC) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی موبایل است که هر سال در بارسلونا برگزار می‌شود. این رویداد در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، اما امسال قرار است به صورت حضوری در تاریخ ۷ تا ۱۰ تیر ماه برگزار شود. این رویداد هر سال در هفته آخر ماه فوریه برگزار می‌شود، اما به دلیل شرایط کنونی، امسال به تابستان منتقل شد تا شرایط کمی بهبود یابد. با این حال سامسونگ اعلام کرد که در این رویداد بطور فیزیکی حضور نخواهد داشت.

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی همراه در دنیا همواره در کنگره جهانی موبایل حضور محسوسی داشت و از این رویداد برای معرفی محصولات جدید خود استفاده می‌کرد. با وجود واکسن کووید-۱۹ همچنان خطر این بیماری وجود دارد و هنوز هم در کشورهای زیادی موج مرگبار این بیماری روزانه جان بسیاری از انسان‌ها را می‌گیرد.

سامسونگ

سامسونگ امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سلامت کارکنان، همکاران و مشتریان خود را در اولویت می‌بیند و به همین دلیل حضور فیزیکی در این رویداد نخواهد داشت و به صورت مجازی در این کنگره شرکت خواهد کرد.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که در کنگره جهانی موبایل حضور فیزیکی ندارد و کمپانی‌های نوکیا، سونی، اریکسون، اوراکل و گوگل نیز مخالفت خود را با شرکت حضوری در این رویداد اعلام کردند. همچنین شرکت KT، یکی از غول‌های ارتباطات کره‌ای نیز در این رویداد شرکت نخواهد کرد.

اما به هر حال GSMA کنگره جهانی موبایل را در تابستان با حضور ۵۰ هزار شرکت‌کننده برگزار خواهد کرد. شرکت‌کنندگان این رویداد باید نتیجه منفی تست کرونا خود را به همراه داشته باشند و هر ۷۲ ساعت این تست را تکرار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی