ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل؛ جادوی انتخاب

دنیای بزرگ بازی‌های کارتی جایی است که توانایی انتخاب بر آن فرمانروایی می‌کند؛ جایی که جمع‌آوری، ارتقا و انتخاب کارت‌های مختلف می‌تواند سرنوشت داستانی‌هایی را مشخص کند که هرکدام یک ماجراجویی منحصر به فرد را ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

دنیای بزرگ بازی‌های کارتی جایی است که توانایی انتخاب بر آن فرمانروایی می‌کند؛ جایی که جمع‌آوری، ارتقا و انتخاب کارت‌های مختلف می‌تواند سرنوشت داستانی‌هایی را مشخص کند که هرکدام یک ماجراجویی منحصر به فرد را روایت می‌کنند.

اگر از المان‌های استراتژیک در بازی خوشتان می‌آید یا از آن دسته افرادی هستید که شیفته‌ی بازی‌های رومیزی یا همان بردگیم‌ها هستند و در کل، اگر از بازی‌های کارتی لذت می‌برید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از برترین بازی‌های کارتی موبایل داشته باشیم که شاید به اندازه‌ی کلش رویال و هارت استون معروف نباشند اما ارزش تجربه کردن را دارند.

Slay the Spire

  • بازی آنلاین است

بازی Slay the Spire داستان قهرمانی را روایت می‌کند که تنها امید انسان‌ها برای نجات از نابودی است. وظیفه‌ی شما در نقش این قهرمان، شکست دادن هیولاهای بی شاخ و دمی است که در یک برج جمع شده‌اند. شما باید با هر یک از هیولاها مبارزه کنید تا بتوانید از تمام طبقات برج بگذرید و به هیولای اصلی برسید.

هر چه مراحل بازی جلوتر می‌روند، می‌توانید کارت‌های بیشتری جمع کنید و کارت‌های قبلی را هم ارتقا بدهید تا وقتی که به هیولای اصلی می‌رسید قدرت کافی برای مبارزه با او را داشته باشید.

Slay the Spire

Slay the Spire

سازنده: Humble Bundle, Inc. قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1000/24 مگابایت زبان:

Cultist Simulator

  • بازی آنلاین است

بازی Cultist Simulator مثل اکثر بازی‌های کارتی در سبک روگ‌لایک ساخته شده اما نکته‌‌ی متفاوتش در این است که گیم‌پلی بازی بسیار به برد گیم‌های واقعی شباهت دارد و همان حس را به بازیکنان منتقل می‌کند. اگر دوست دارید یک تجربه‌ی چالش برانگیز داشته باشید، بازی Cultist Simulator با داستان کمی ترسناکش انتخاب خوبی است.

در این بازی هیچ بخش آموزشی‌ای وجود ندارد و سازندگان بازی می گویند که به عمد این کار را انجام داده‌اند و بخشی از چالش بازی در آموختن کارت‌ها و قوانینشان است. شاید این در نظر شما یک نکته‌ی منفی باشد اما روایت داستانی قوی ، کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی روان کاملا ارزشش را دارند که به این چالش تن بدهید.

Cultist Simulator

Cultist Simulator

سازنده: Playdigious قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 388.5/57 مگابایت زبان:

Legends of Runeterra

  • بازی آنلاین است

بازی نسبتا جدید استودیوی رایوت گیمز که لیگ آو لجندز را هم ساخته، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتی است که نباید از دستش بدهید. بازی Legends of Runeterra که استراتژی نقش مهمی در آن دارد، یک عنوان آنلاین است که در آن می‌توانید خودتان را در برابر بازیکنان سراسر جهان محک بزنید.

اکثر شخصیت های بازی از دنیای لیگ آو لجندز آمده‌اند اما اگر با کاراکترها آشنا نباشید هم مشکل خاصی پیش نمی‌آید زیرا می‌توانید قدم به قدم جلو بروید تا ویژگی‌های مخصوص هر یک از کارت‌ها را یاد بگیرید و به بهترین نحو ممکن آن‌ها را به کار بگیرید.

Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 414.5/90 مگابایت زبان:

GWENT: The Witcher Card Game

  • بازی آنلاین است

بازی GWENT: The Witcher Card Game که به نوعی زاییده‌ی بازی اصلی ویچر است، ترکیب دقیقی از شانس و مهارت است. هر چند که محال است در یک بازی کارتی، شانس دخیل نباشد اما سازندگان بازی تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا مهارت حرف اول را در گیم‌پلی بزند.

در هر دست ده کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند که باید با چینش درست حداکثر استفاده را از آن‌ها ببرید و تا جای ممکن در برابر نیروهای دشمن مقاومت کنید. هر کارت نقش یک سرباز را ایفا می‌کند بنابراین موقعیت درست بیشترین اهمیت را در زمین مبارزه دارد.

GWENT: The Witcher Card Game

GWENT: The Witcher Card Game

سازنده: CD PROJEKT S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3500/23 مگابایت زبان:

Summoners War: Lost Centuria

  • بازی آنلاین است

بازی Summoners War: Lost Centuria‏ هیولاهای Sky Arena را در قالب کارت به بازی آورده و از شما می‌خواهد تا با به کار گرفتن استراتژی، یک نقشه‌ی کارآمد طراحی کنید و امپراتوری در حال سقوط را از دست جادوگرهای فرصت طلبی نجات بدهید که برای تاج و تخت پادشاهی دندان تیز کرده‌اند.

در این بازی شما با در مقابل بازیکنان واقعی قرار می‌گیرید و رقابت‌ها با سرعت سرسام‌آوری جلو می‌روند بنابراین علاوه بر استراتژی، سرعت عمل هم اهمیت ویژه‌ای دارد و لحظه‌ای مکث می‌تواند ورق را برگرداند.

Summoners War: Lost Centuria‏

Summoners War: Lost Centuria‏

سازنده: Com2uS Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/73 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    بازی هشت خوان هم از این قبل بازی هست

  • ali jafarzadeh
    ali jafarzadeh | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    لطفاً بازی ایرانی در همین سبک هم معرفی کنید

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    تیتر اشتباهه !!! 😐 😦

    بهترین بازی‌های کارتی آنلاین برای موبایل؛ جادوی انتخاب

مطالب پیشنهادی