ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صرافی کوین بیس با عبور از تیک تاک، در صدر برنامه‌های محبوب اپ استور قرار گرفت

صرافی رمزارز مطرح کوین بیس توانسته در جایگاه اول در فهرست محبوب‌ترین برنامه‌های اپ استور در ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد. در حال حاضر برنامه این صرافی محبوب‌ترین اپ در فروشگاه اپل محسوب می‌شود و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

صرافی رمزارز مطرح کوین بیس توانسته در جایگاه اول در فهرست محبوب‌ترین برنامه‌های اپ استور در ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد.

در حال حاضر برنامه این صرافی محبوب‌ترین اپ در فروشگاه اپل محسوب می‌شود و بالاتر از اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و رابین هوم به چشم می‌خورد. یکی دیگر از برنامه‌هایی که امکان ارسال پول و خرید بیت کوین را برای کاربران فراهم می‌کند، Cash App در رتبه دوازدهم قرار دارد. اپ‌های بایننس و تراست هم به ترتیب در رتبه‌هایی ۱۶ و ۱۷ فهرست خودنمایی می‌کنند.

اپ صرافی رمزارز کوین بیس ماه گذشته میلادی توانست به جایگاه بالایی در لیست پردانلود‌ترین برنامه‌های اپ استور قرار بگیرد، اما نتوانست جایگاه اولی را تصاحب کند. با این وجود پس از اینکه معاملات عمومی سهامش کلید خورد، مورد توجه بیشتری قرار گرفت و شمار کاربران موبایل و دسکتاپ آن افزایش یافت.

صرافی کوین بیس

این صرافی رمزارز با غول حراجی «Sotheby's» هم همکاری می‌کند تا پرداخت‌ها از طریق رمزارزها تسهیل شود. برخلاف این صرافی، قانونگذاران ایالات متحده آمریکا رابین هود را تحت نظر دارند و آن را به دستکاری بازار متهم می‌کنند.

اپ کوین بیس برای اولین بار سال ۲۰۱۴ در اپ استور منتشر شد و طبق آمار، میزان دانلود آن در ماه آوریل به ۲ میلیون بار رسید.

افزایش چشمگیر قیمت رمزارزها در ماه‌های اخیر باعث شده صرافی‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و البته میزان استفاده از آن‌ها افزایش یابد. در همین راستا قرارگیری کوین بیس در صدر محبوب‌ترین برنامه‌های اپ استور در ایالات متحده آمریکا جای تعجب چندانی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی