ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI‌ و رونمایی از چند لپ‌تاپ جدید؛ Creator Z16 رقیب مک‌بوک پرو می‌شود

MSI از لپ‌تاپ‌‌های جدیدی با هدف استفاده توسط گیمرها و تولیدکنندگان محتوا مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد. یکی از مدل‌ها «Creator Z16» نام دارد که از آن به عنوان رقیب مک‌بوک پرو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

MSI از لپ‌تاپ‌‌های جدیدی با هدف استفاده توسط گیمرها و تولیدکنندگان محتوا مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد. یکی از مدل‌ها «Creator Z16» نام دارد که از آن به عنوان رقیب مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی یاد می‌کند.

لپ‌تاپ Creator Z16 در دو مدل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت مدل پایه آن ۲۵۹۹ دلار است. هر دو مدل از نمایشگر لمسی ۱۲۰ هرتز با نسبت ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن +QHD بهره می‌برند. MSI می‌گوید لپ‌تاپ جدید ۱۰۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۰ می‌تواند برای طراحان و هنرمندان مزیت خوبی باشد. هر دو مدل با گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 به همراه رم ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. کاربران می‌توانند لپ‌تاپ جدید را با فضای ذخیره‌سازی ۱ یا ۲ ترابایت و پیکربندی Core i7-11800H یا Core i9-11900H خریداری کنند.

کاربرانی که بودجه کمتری دارند می‌توانند Creator M16 را که نسخه سبک‌تری نسبت به Z16  است را تهیه کنند. این مدل از نمایشگر +QHD بهره می‌برد و قدرتمندترین نسخه آن با گرافیک GeForce RTX 3050 Ti و پردازنده Core i7 عرضه می‌شود. قیمت این لپ‌تاپ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

علاوه بر این لپ‌تاپ، Creator 17 مجهز به نمایشگر Mini LED هم به‌روز شده است و با پردازنده Core i9 و گرافیک GeForce RTX 3080 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر بهبود مشخصات، MSI  تاکید کرده که کیفیت ساخت دستگاه‌های جدید را ارتقا داده است. به علاوه نسل جدید لپ‌تاپ‌های GE76 و GE66 Raider مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم تایگر لیک H  اینتل (تا حداکثر  Core i9) همراه با گرافیک RTX 3080 از نمایشگر ۲۴۰ هرتز QHD همانند لپ‌تاپ‌های GS76 و GS66 Stealth بهره می‌برند.

لپ‌تاپ‌های GP76 و GP66 Leopard و همچنین لپ‌تاپ‌های GL76 و GL66 Pulse که مدل جدید از سری GL Leopard محسوب می‌شوند نیز مجهز به پردازنده جدید تا حداکثر Core i7 هستند.

علاوه بر این، MSI دو خانواده جدید لپ‌تاپ با نام‌های Katana و Sword را هم معرفی کرده و می‌گوید این مدل‌ها طراحی کاملا جدیدی دارند و از آثار تصویرگر ژاپنی، «تسویوشی ناگانو» الهام گرفته‌اند. مدل‌های Sword سفید رنگ و مجهز به رم ۸ گیگابایتی و مدل‌های Katana مشکی رنگ و مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی هستند. لپ‌تاپ‌های Katana با قیمت پایه ۹۹۹ دلار و لپ‌تاپ‌های Sword با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های جدید MSI در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع قرار است از ۲۶ اردیبهشت‌ ماه به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی