ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار هوشمند گوگل با ترکیب رنگ متفاوت رابط کاربری بروز می‌شود

گوگل علاوه بر تمرکز روی قابلیت‌های نسخه جدید دستیار هوشمند خود، به طراحی رابط کاربری آن نیز توجه ویژه‌ای نشان داده است. به گفته یکی از کاربران توییتر، رابط کاربری نسخه جدید گوگل اسیستنت با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

گوگل علاوه بر تمرکز روی قابلیت‌های نسخه جدید دستیار هوشمند خود، به طراحی رابط کاربری آن نیز توجه ویژه‌ای نشان داده است. به گفته یکی از کاربران توییتر، رابط کاربری نسخه جدید گوگل اسیستنت با ترکیب رنگ متنوع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از کاربران توییتر تصاویری از رابط کاربری جدید و رنگی دستیار هوشمند گوگل پیش از انتشار رسمی به اشتراک گذاشته است. ظاهرا وی توانسته بروزرسانی جدید را روی گوشی خود فعال کند. همانطور که در تصاویر ارائه شده از این بروزرسانی مشخص است، این تغییر رنگ پس زمینه دستیار هوشمند گوگل را با جلوه‌های روشن یا تاریک تغییر می‌دهد. گرچه هنوز دلیل گوگل برای انتخاب این رنگ‌ها مشخص نشده اما می‌توان حدس زد که این ترکیب رنگ را به دلیل پس زمینه «monet» در اندروید ۱۲ انتخاب کرده باشد.

سیستم معروف به monet پس زمینه قسمت اعلان‌ها و تنظیمات را به صورت خودکار و بر اساس رنگ‌های غالبِ تصویر پس زمینه گوشی کاربران تغییر می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه این سیستم، رنگ بسیاری از قسمت‌های رابط کاربری را تغییر می‌دهد، ممکن است روی رنگ پس زمینه دستیار هوشمند گوگل نیز تاثیرگذار باشد.

همانطور که در تصاویر بالا قابل مشاهده است، این کاربر همچنین موفق شده است میانبر شایعه شده «اقدامات من» (My Actions) را در گوشی خود فعال کند. پیش از این عنوان شده بود که میانبر جدید دستیار هوشمند گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با یک ضربه ساده برخی دستورات را اجرا کنند.

در این مورد نیز به نظر می‌رسد، گزینه‌ای تعریف شده که میزان صدای گوشی را تنها با یک ضربه روی ۵۰ درصد تنظیم خواهد کرد و دکمه میانبر مربوط به آن در رابط کاربری جدید دیده می‌شود.

تنظیمات فوق روی گوشی سونی اکسپریا با سیستم عامل اندروید ۱۱ دریافت شده‌اند و در حال حاضر مانند سیستم عامل اندروید ۱۲ اطلاعات بیشتری درباره زمان انتشار دقیق این بروزرسانی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی