ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فروش قطعات زنگ‌زده بدنه؛ یک آپشن عجیب برای لندرور دیفندر جدید

بدنه نسل جدید لندرور دیفندر هرگز دچار پوسیدگی نمی‌شود، چرا که قسمت‌های مختلف آن از آلومینیوم ساخته شده است. اما اگر فردی به هر دلیلی دوست داشته باشد دیفندر خود را پوسیده نشان دهد، می‌تواند ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

بدنه نسل جدید لندرور دیفندر هرگز دچار پوسیدگی نمی‌شود، چرا که قسمت‌های مختلف آن از آلومینیوم ساخته شده است. اما اگر فردی به هر دلیلی دوست داشته باشد دیفندر خود را پوسیده نشان دهد، می‌تواند با شرکت Niels van Roij Design تماس گرفته و چند قطعه زنگ‌زده سفارش دهد!

این شرکت که قبلا پروژه‌های جالبی مثل تبدیل رولزرویس Wraith و تسلا مدل S به استیشن را در کارنامه دارد، قطعات زنگ‌زده مخصوصی را برای شکاف‌های جانبی و کاپوت دیفندر طراحی کرده است.

این قطعات در همکاری با رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی جلوه خاصی به شاسی‌بلند انگلیسی می‌بخشند. به گفته سازنده دارندگان مدل‌های قدیمی دیفندر نیز می‌توانند نسبت به سفارش قطعاتی مشابه اقدام کنند.

شرکت بلژیکی ادعا می‌کند در کنار این قطعات، می‌تواند هر قطعه داخلی و بیرونی دیگر را به لایه‌ای نازک از آلومینیوم، تیتانیوم برنز، روی و برنج مجهز کند. این لایه تا 20 سال قطعات را در شرایط و کیفیت اولیه نگه می‌دارد.

هم‌موسس و یکی از اعضای تیم طراحی شرکت Niels van Roij در رابطه با قطعات اختصاصی دیفندر گفته:

«این قطعات به واسط فرایندهای سریع، پس از رنگ‌آمیزی اکسیدایز شده‌اند. مشتریان می‌توانند فلزات را از نوع برس خورده یا پولیش داده شده انتخاب کنند. قطعات تولیدی در برابر خوردگی مقاوم هستند، اما ما اجازه می‌دهیم که درجه‌ای از آن اتفاق بیفتد. ما در هر مرحله می‌توانیم خوردگی را متوقف کرده و از رشد آن جلوگیری کنیم.»

به غیر از قطعات زنگ‌زده برای قسمت‌های بیرونی، کمپانی Niels van Roij برای کابین دیفندر جدید هم پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. برای مثال صندلی‌ها، کل داشبورد، کنسول میانی، زیرآرنجی‌ها، پنل درها و فرمان همگی با چرم قهوه‌ای قابل سفارش هستند. در صورت درخواست مشتری، تزئینات فیبرکربنی هم به بخش‌های مختلف فضای داخلی اضافه می‌شود.

ناگفته نماند نسل کنونی لندرور دیفندر در شهریور 1398 معرفی شده است. این نسل به واسطه عملکرد مناسب در مسیرهای آسفالته و آفرود از اکثر بررسی‌ها سربلند بیرون آمده و توانسته نظر مثبت کارشناسان را جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این نسل می‌توانید مطلب مربوطه را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی