ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییت ایلان ماسک بار دیگر باعث افزایش قیمت دوج کوین شد

توییت ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین و قرارگیری این رمزارز جنجالی در فهرست ارزهای دیجیتال قابل ترید صرافی «کوین بیس» باعث افزایش قیمت دوج کوین شد. مدیرعامل تسلا با انتشار توییت جدیدی، حمایت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۷

توییت ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین و قرارگیری این رمزارز جنجالی در فهرست ارزهای دیجیتال قابل ترید صرافی «کوین بیس» باعث افزایش قیمت دوج کوین شد.

مدیرعامل تسلا با انتشار توییت جدیدی، حمایت خود را از دوج کوین نشان داد و اعلام کرد که روی ارتقا توسعه سیستم تراکنش دوج کوین کار می‌‌کند. در همین زمان، صرافی شناخته شده کوین بیس نیز رسما اعلام کرد که این رمزارز را به فهرست ارزهای دیجیتال قابل معامله خود اضافه کرده است.

در زمان نوشتن این خبر قیمت دوج کوین با رشد ۱۸.۸۳ درصدی به ۰.۵۲ دلار طی یک روز گذشته رسیده و برخی تحلیل گران بازار می‌گویند این روند صعودی طی ساعات آینده ادامه خواهد داشت. باید دید آیا دوج کوین می‌تواند این بار قله یک دلاری شدن را فتح کند یا این بار هم موفق به رسیدن به چنین نقطه‌ای نخواهد شد.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا با انتشار توییتی از توقف امکان خرید خودروهای تسلا با رمزارز محبوب بیت کوین به دلیل نگرانی در مورد مسایل زیست محیطی خبر داد و همین مساله باعث شد قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند.

طی ۲۴ ساعت گذشته توییت‌های ایلان ماسک تغییراتی در قیمت بیت کوین و همچنین رمزارز جنجالی دوج کوین ایجاد کرده است. مدیرعامل تسلا روز گذشته با انتشار توییت دیگری از توقف امکان خرید خودروهای تسلا با بیت کوین خبر داد. وی در توییت خود گفته بود این تصمیم را به دلیل نگرانی در مورد آسیب‌های زیست محیطی گرفته است.

بلافاصله پس از انتشار توییت ایلان ماسک، قیمت بیت کوین با افت حدود ۱۰ درصد روبرو شد که بسیاری از تحلیلگران این ریزش را به توییت وی نسبت می‌دهند.

توییت های ایلان ماسک تاکنون باعث ایجاد نوساناتی در قیمت دوج کوین شده است و باید دید آیا این بار سیر صعودی قیمت دوج کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟ آیا این رمزارز جنجالی که طی هفته‌های گذشته توجه بسیاری را به خود معطوف کرده می‌تواند قله یک دلاری شدن را فتح کند یا خیر؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • patrik
    patrik | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    با همین دستکاری کردن بازار، ثروتی داره رقم میزنه که تا قرن ها افسانه ای بشه.

مطالب پیشنهادی