ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بازگشایی مراکز همگانی خرید و فروش خودرو؛ استفاده از خدمات ملزم رعایت بهداشت همگانی است

از زمان همه گیری موج دوم ویروس کرونا در ایران، مسئولان دولتی و شهری تصمیم به اجرای طرح منع تردد شبانه گرفتند. طرحی که با تمام انتقادات وارد به آن، توانست تا حدودی از موج ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

از زمان همه گیری موج دوم ویروس کرونا در ایران، مسئولان دولتی و شهری تصمیم به اجرای طرح منع تردد شبانه گرفتند. طرحی که با تمام انتقادات وارد به آن، توانست تا حدودی از موج رفت و آمدها در ساعات پایانی شب، بکاهد. هر چند که مشکلات ترافیکی شدید در شهرهای بزرگ همچون تهران را هم به دنبال داشت. اکنون در میانه تعطیلات عید نوروز، ستاد ملی کرونا اعلام کرده که در تمامی شهرهای کشور ساعت منع تردد شبانه به جای ساعت قبلی (۲۱)‌ از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح بامداد در نظر گرفته خواهد شد.

مراکز خرید و فروش خودرو

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در گفتگو با صدا سیما ساعات ممنوعیت تردد شبانه در نوروز را اعلام کرد. با توجه به گفته‌های وی در ایام نوروز در تمام شهرهای کشور، بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی آنها، تردد از ۱۰ شب تا ۳ بامداد، ممنوع است. این محدودیت‌ها تا 15 فروردین ماه ادامه دارند و در این مدت، جلسات ستاد برای بررسی اوضاع، به طور مرتب برگزار می‌شوند و چنانچه وضع یک شهر بدتر شود، تغییراتی در محدودیت‌ها به وجود می‌آیند. همچنین اگر وضعیت یک شهر به رنگ قرمز درآید، ممنوعیت سفر اعمال می‌گردد و برای اجرای هر محدودیت جدیدی، 2 تا 3 روز مهلت داده خواهد شد.

این محدودیت‌ها در شرایطی ابلاغ شده‌است که بنابر اطلاعات فعلی (شنبه مورخ ۷ فرودین) تهران و کرج در زمره شهرهایی با رنگ بندی کرونایی نارنجی لحاظ شده اند و از این رو مسافرت شهروندان این شهرها دیگر مجاز نخواهد بود.

به دنبال قرمز شدن کرونا؛ مراکز خرید و فروش خودرو تعطیل شد [به روز رسانی] - فروردین 1400

سید علی مفاخریان اعلام کرد: «از روز شنبه 21 فروردین 1400 تمامی مشاغل زیر مجموعه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از جمله مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر، خاوران، بازارچه حکیمیه و بازار پرندگان غرب برای حفظ سلامت مراجعین و شهروندان به مدت 10 روز خدمت رسانی نخواهند داشت.»

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در این مراکز همواره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز صورت می‌گرفت، افزود: «تعطیلی این واحدها بر اساس مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در شهرستان‌های قرمز و تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 است.»

بازگشایی مراکز همگانی خرید و فروش خودرو [به روز رسانی] - اردیبهشت 1400

مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر با ظرفیت پنج هزار خودرو، آیت الله سعیدی با ظرفیت سه هزار خودرو، خاوران با ظرفیت سه هزار خودرو و شهید دوران با ظرفیت دو هزار و 700 خودرو با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای شهروندان تهرانی است‌.

براساس اعلام شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، این مراکز  از جمعه 24 اردیبهشت ماه جاری از هفت صبح تا 17 عصر به فعالیت عادی خود خواهد پرداخت و شهروندان می‌توانند برای استفاده از خدمات، با رعایت نکات بهداشتی به این مراکز مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • herogame
    herogame | ۸ فروردین ۱۴۰۰

    احمقانست انگار ویروس کرونا شبا میاد بیرون!!!!

  • آریا
    آریا | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    این مسخره بازی ها برای چیه؟ خب مثل آدم بیایید بگید پول میخواهیم

  • realtime
    realtime | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

    بین شهری رو هم ببندید،مجوز هم نفروشین و به هیچ کس ندین،حتی اونایی که خونه دارن دو جا

مطالب پیشنهادی