ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ 4 سامسونگ بدون حسگر قند خون عرضه می‌شود

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو سامسونگ تغییرات اساسی را تجربه کنند. مهمترین تغییرات گزارش شده این است که سیستم عامل Wear OS گوگل جایگزین تایزن خواهد شد و این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو سامسونگ تغییرات اساسی را تجربه کنند. مهمترین تغییرات گزارش شده این است که سیستم عامل Wear OS گوگل جایگزین تایزن خواهد شد و این ساعت‌ها از حسگر قند خون پشتیبانی نخواهند کرد.

ظاهرا ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ از حسگر قند خون که یکی از ویژگی‌های کاربردی این محصولات محسوب می‌شود پشتیبانی نخواهد کرد. با این وجود اپل واچ سری ۷ می‌تواند برای اولین بار از این ابزار پشتیبانی کند. همانطور که گفتیم این ابزار از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا جایگزین آزمایش گران و دردناکی می‌شود که بیماران دیابتی باید چندین بار طی روز آن را انجام دهند تا میزان انسولین مورد نیاز خود را تعیین کنند. هنوز دلیل سامسونگ برای صرف نظر از این حسگر که میزان فروش سامسونگ را به مقدار زیادی می‌توانست افزایش دهد، مشخص نیست.

همچنین این گزارش عنوان می‌کند که سامسونگ قصد دارد در ساعت‌های هوشمند خود سیستم عامل Wear OS گوگل را جایگزین سیستم عامل تایزن کند. سامسونگ در دلایل خود به این موضوع اشاره می‌کند که وجود این سیستم عامل طراحی اپلیکیشن‌ها را برای توسعه‌دهندگان ساده تر خواهد کرد، بنابراین تعداد اپلیکیشن‌های موجود در ساعت بهبود پیدا خواهد کرد. در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O امسال که به صورت آنلاین از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اطلاعات زیادی درباره سیستم عامل Wear OS مطرح خواهد شد.

به غیر از نرم‌افزار و سنسور، ساعت‌های هوشمند آینده گلکسی نسبت به نسل گذشته خود نیز ابعاد متفاوتی خواهند داشت. ظاهرا سامسونگ سعی دارد گلکسی واچ ۴ اکتیو را کمی کوچکتر کند و اگر شایعات صحت داشته باشد، این ساعت در دو نوع با اندازه ۴۰ میلی متر در ۴۲ میلی متر و ۴۰ میلی متر در ۴۴ میلی متر عرضه می‌شود. در مقابل گلکسی واچ ۴ با ابعاد ۴۲ میلی متر در ۴۶ میلی متری خود کمی بزرگتر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

هرچند زمان دقیق عرضه این ساعت‌های هوشمند هنوز مشخص نشده اما ظاهرا سامسونگ در اواسط تابستان به همراه گوشی‌های گلکسی S21 FE، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ از آن رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    غول های فناوری به هم نون قرض میدن، جنگ و جدل ها همش بازیه، واسه سرکیسه کردن مردم باهم خوب همکاری میکنن!

مطالب پیشنهادی