ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نام‌های تجاری Novabook و NovaPad را برای لپ‌تاپ و تبلت ثبت کرد

هواوی با ثبت دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad، به زودی قصد دارد لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را تحت این دو نشان جدید روانه بازار کند. هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را در اختیار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

هواوی با ثبت دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad، به زودی قصد دارد لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را تحت این دو نشان جدید روانه بازار کند.

هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. تاکنون این شرکت چینی لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را با برند «میت» معرفی می‌کرد و اکنون با توجه به نام تجاری ثبت شده به نظر می‌رسد لپ‌تاپ و تبلت‌های هواوی در آینده با برند جدیدی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های این شرکت با نام «هواوی میت‌بوک» شناخته می‌شوند. به همین ترتیب، تبلت‌های این شرکت نیز «میت‌پد» و «مدیا‌پد» نامیده می‌شوند. با این حال، هواوی برای گوشی‌های موبایل خود علاوه بر «میت» از دو برند تجاری دیگر یعنی «نوا» و «پی» استفاده می‌کند.

اکنون طبق گزارش جدیدی، هواوی دو نام تجاری جدید «نوابوک» (NovaBook) و «نواپد» (NovaPad) را به ثبت رسانده است. با این وجود به نظر می‌رسد که غول فناوری چینی ممکن است در آینده لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های جدید خود را با برند تجاری «نوا» راه‌اندازی کند.

با این حال هنوز مشخص نیست که این شرکت چینی چه زمانی قصد دارد محصولات جدید خود را با این دو برند تجاری معرفی کند. این شرکت اواخر سال ۲۰۱۹ علامت تجاری دیگری به نام «هواوی نوابادز» (HUAWEI NovaBuds) را به ثبت رسانده بود که البته پس از گذشت بیش از یک سال هنوز هیچ محصولی با این برند تجاری معرفی نشده است.

هواوی از زمان معرفی برند تجاری نوا، فقط گوشی‌های موبایل خود را تحت این عنوان معرفی می‌کند. از طرفی دیگری برند تجاری میت برای چندین دسته از محصولات این شرکت استفاده می‌شود.

با این وجود اگر سری گوشی‌های نوا بتوانند با سایر محصولات این شرکت همزیستی داشته باشد، احتمالا هیچ مشکلی برای رونمایی از محصولات دو برند تجاری جدید خود با ویژگی‌های متفاوتی از سری میت وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی