ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی نسل آینده هدفون‌های بیتس را شکل می‌دهد

اپل پارسال «اسکات کرویل»، مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی را به تیم خود اضافه کرد ولی مشخص نبود که او دقیقا در این شرکت چه نقشی خواهد داشت. حالا گزارشی تازه می‌گوید او قرار است به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اپل پارسال «اسکات کرویل»، مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی را به تیم خود اضافه کرد ولی مشخص نبود که او دقیقا در این شرکت چه نقشی خواهد داشت. حالا گزارشی تازه می‌گوید او قرار است به طراحی محصولات بیتس کمک کند.

به گزارش 9to5Mac، شرکت طراحی Ammunition همچنان به کار روی محصولات بیتس ادامه می‌دهد، اما آقای کرویل واسطی میان این استودیو و بیتس خواهد بود. گفته می‌شود که بیتس در حال کار روی دستگاه‌های جدیدی است و به‌طور همزمان به مطالعه محصولات صوتی سایر شرکت‌ها می‌پردازد. کرویل هم ظاهرا به‌صورت تمام وقت روی بیتس کار نمی‌کند و وقت خود را بین این برند و خود اپل تقسیم کرده است.

با وجود اینکه بیتس در سال‌های اخیر محصولات مختلفی را روانه بازار کرده، اما طراحی هدفون‌های دور-گوشی این شرکت از زمان معرفی بیتس سولو پرو در سال ۲۰۱۹ تغییر خاصی نداشته است. این برند حالا با تفکرات رهبر جدید خود می‌تواند به معرفی محصولات متفاوت‌تری در آینده چشم بدوزد.

اسکات کرویل پیش از انتقال به اپل بیش از یک دهه روی محصولات اندرویدی کار کرده بود. او در توسعه دستگاه‌هایی مثل اچ‌تی‌سی وان M8 و M7 دست داشت و بعد به شرکت Nextbit رفت تا روی تلفن هوشمند ابری Nextbit Robin کار کند. پس از خرید Nextbit توسط Razer، او این شرکت را ترک کرد و به استودیویی موسوم به Attic رفت و حدود سه سال در آن‌جا کار کرد. کرویل در نهایت در ماه آوریل ۲۰۲۰ به عنوان مدیر طراحی به اپل ملحق شد.

اپل در سال‌های اخیر تیم رهبری برند بیتس را متحول کرده و هدایت آن را به دست افراد جدیدی سپرده است. مدیر قبلی بیتس، «لوک وود» تقریبا در همان برهه‌ای که اسکات کرویل به اپل آمد از سمت مدیریت این برند کنار رفت و جای خود را به «اولیور شوزر» داد که پیش‌تر هدایت اپل موزیک را برعهده داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی