ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو بخاطر فرود موفق مریخ‌نورد چین، از نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو رونمایی کرد

چین امروز به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کرد و پس از ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین کشوری شد که روی مریخ کاوشگر دارد. حالا شرکت چینی اوپو برای تقدیر از چنین دستاوردی، نسخه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

چین امروز به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کرد و پس از ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین کشوری شد که روی مریخ کاوشگر دارد. حالا شرکت چینی اوپو برای تقدیر از چنین دستاوردی، نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرده است.

این دستگاه که نام رسمی نسخه اکتشاف مریخ اوپو فایند ایکس ۳ پرو (Oppo Find X3 Pro Mars Exploration Edition) را یدک می‌کشد، از رنگ خاکستری بهره می‌برد تا پرچمدار چینی‌ها در کنار آبی، سفید، مشکی و موکا، در رنگ پنجمی هم قابل خرید باشد.

نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو

به گفته اوپو، این رنگ با الهام از فضای بیرونی خلق شده و از شیشه به همراه درخشش فلزی بهره می‌برد تا حس یک ماده فضایی را به کاربر القا کند. روی پنل پشتی این دستگاه عبارت «مارس ۲۰۲۱» و «Utopia Planitia» حک شده. مریخ‌نورد چین در همین منطقه فرود آمده است.

نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو

در کنار رنگ متفاوت بدنه، اوپو برای این پرچمدارش سه فیلتر رنگ مختلف درنظر گرفته که در هنگام ثبت تصاویر روی زمین، حس مریخ را به شما منتقل می‌کند.

نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو همچنین از تم مخصوص مریخ بهره می‌برد و همچنین دارای تصاویر پس زمینه دینامیک است که طلوع و غروب خورشید را نشان می‌دهند. این تصاویر همچنین تغییرات در نور و سایه را در چهار زمان مختلف شامل صبح، ظهر، عصر و شب به نمایش می‌گذارند.

این دستگاه با یک جعبه مخصوص در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و البته تنها در یک نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه استانداردش که چندین ماه پیش معرفی شد، ندارد. این موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات سیمی و ۳۰ وات بی‌سیم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ دارد.

این گوشی هوشمند قیمتی برابر ۱۰۹۰ دلار دارد و پیش فروش آن هم اکنون در چین آغاز شده. خریداران فردا به این محصول دست پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی