ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بنتلی بنتایگای تیونینگ منصوری با ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ظاهری مخوف معرفی شد

شرکت تیونینگ منصوری که مقر آن در آلمان قرار دارد، باز هم با یک پروژه بسیار جذاب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این پروژه روی نسخه فیس‌لیفت بنتلی بنتایگا اجرا شده و منصوری بصورت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۶

شرکت تیونینگ منصوری که مقر آن در آلمان قرار دارد، باز هم با یک پروژه بسیار جذاب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این پروژه روی نسخه فیس‌لیفت بنتلی بنتایگا اجرا شده و منصوری بصورت مجازی از آن در فیسبوک رونمایی کرده است.

بنتلی بنتایگای تیونینگ منصوری

طبق عادت مرسوم منصوری در چند وقت اخیر، بنتلی بنتایگای مدل 2021 هم بدنه‌ای تماما مشکی دارد. البته در این بین لبه رینگ‌ها به رنگ قرمز درآمده تا هیجان بیشتری به بیننده القا شود. این رینگ‌ها اندازه‌ای برابر با 23 اینچ داشته و براق هستند.

از لحاظ نمای بیرونی، بنتلی بنتایگای تیونینگ منصوری اصلا با نسخه استاندارد قابل مقایسه نیست، چرا که حجم تغییرات در آن زیاد بوده و کیت اختصاصی آن را کراس‌اووری کاملا اسپرت و قدرتمند نشان می‌دهد. همانطور که قابل حدس است، تمامی قسمت‌های مختلف این کیت جنسی از فیبرکربن دارند.

کمپانی منصوری به خاطر فاکتورهایی مثل استفاده از رنگ‌های بسیار جذاب، کیت‌های بدنه خاص و موادی با بهترین کیفیت ممکن در داخل کابین، شهرتی جهانی دارد

در داخل کابین نیز رویه مشابهی در پیش گرفته شده و هر جا را که نگاه کنید با رنگ مشکی مواجه خواهید شد! البته در این بخش میزان استفاده از رنگ قرمز بیشتر است. طبق انتظار تقریبا همه اجزای موجود در کابین جنسی از چرم و فیبر کربن دارند.

شاید بدانید موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی بنتلی بنتایگای مدل 2021، در حالت استاندارد توانایی تولید 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور را دارد. اما با بازنگری‌هایی که مهندسین منصوری روی این موتور و مجموعه اگزوز انجام داده‌اند، میزان قدرت به 750 اسب بخار و گشتاور آن به 1020 نیوتن متر افزایش یافته است. با این خروجی شگفت‌انگیز باید گفت بنتایگای تیونینگ منصوری بسیار قوی‌تر از نسخه 12 سیلندر اسپید است.

در رابطه با قیمت این پروژه، جزئیاتی در حساب رسمی یا وبسایت منصوری منتشر نشده، اما مسلما خرید آن نیازمند پرداخت مبلغی خیلی بیشتر از مدل استاندارد بنتلی بنتایگا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی