ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ یکی از قابلیت‌های پرچمدارهای ۲۰۲۱ خود را به گلکسی A72 اضافه کرد

سامسونگ در هفته‌های اخیر بسیاری از گوشی‌هایش را بروزرسانی کرده و در کنار پچ‌های امنیتی، قابلیت‌های جدیدی هم به آن‌ها افزوده. حالا کره‌ای‌ها آپدیت جدیدی برای گلکسی A72 منتشر کرده‌اند که علاوه بر جدیدترین وصله ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

سامسونگ در هفته‌های اخیر بسیاری از گوشی‌هایش را بروزرسانی کرده و در کنار پچ‌های امنیتی، قابلیت‌های جدیدی هم به آن‌ها افزوده. حالا کره‌ای‌ها آپدیت جدیدی برای گلکسی A72 منتشر کرده‌اند که علاوه بر جدیدترین وصله امنیتی، حاوی قابلیتی است که تا به امروز تنها در پرچمدارهای ۲۰۲۱ آن‌ها شاهدش بودیم.

این قابلیت که افکت‌های تماس ویدیویی است، امکان افزودن تصاویر پس زمینه سفارشی به تماس‌های صورت گرفته با زوم، مایکروسافت تیمز یا گوگل Duo را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از افکت پایه تار شدن استفاده کنید، به سراغ یک رنگ مات بروید یا عکسی از گالری انتخاب کنید.

این ویژگی برای کاربران مخصوصا در دوره‌ای که بخاطر همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد خانه‌نشین شده‌اند، می‌تواند کاربردی باشد. با توجه به عرضه این قابلیت برای گلکسی A72، انتظار می‌رود در آینده سایر میان‌رده‌های این کمپانی هم به آن دست یابند.

گلکسی A72

بروزرسانی ماه مه در کنار این ویژگی و همچنین جدیدترین پچ امنیتی، عملکرد دوربین، کیفیت تماس‌ها و اشتراک‌گذاری فایل با Quick Share را بهبود می‌دهد.

این آپدیت هم اکنون برای کاربران در روسیه منتشر شده و انتظار می‌رود طی یکی دو هفته آینده کاربران در سایر کشورها هم به آن دسترسی پیدا کنند. احتمالا کره‎‌ای‌ها در آینده با انتشار بروزرسانی‌های جدید، فاصله میان پرچمدارها و میان‌رده‌های خود را از نظر قابلیت‌های نرم افزاری کاهش می‌دهند.

گلکسی A72‌ از نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه به پردازنده نه چندان قدرتمند اسنپدراگون 720G مجهز شده که دارای ۸ هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۸ است.

این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و دوربین اصلی چهارگانه دارد. انرژی این محصول توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه می‌توانید بررسی دیجیاتو را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی