ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت رایگان ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اینترنت رایگان هدیه می‌دهد

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، ایرانسل به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن باعث شده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۴

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، ایرانسل به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد.

امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن باعث شده تا سبک زندگی جهانیان به سبک زندگی دیجیتال تغییر پیدا کند. از این رو امسال و با توجهٔ خاص به شرایط منتج از کووید ‌۱۹ (کرونا)، اتحادیهٔ بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز» به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو دبیرکل ITU در پیام خود به همین مناسبت خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همۀ زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا 5G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

به همین مناسبت ایرانسل به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ اینترنت هدیۀ ۲ گیگابایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بستۀ اینترنت هدیۀ روز جهانی ارتباطات را با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، از بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پایان همان روز، فعال کنند و از ۲ گیگابایت اینترنت هدیۀ داخلی بهره‌مند شوند.

لازم به گفتن است که اعتبار این بسته تا پایان روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    واقعا ایرانسل توی هدیه دادن خیلی خسیسه

  • Xperia_Sola
    Xperia_Sola | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    کلا می خواست هدیه نمی ذاد سنگین تر بود ما راضی به این همه زحمت نیستیم که مرزهای خدمات و فناوری رو درنوردیدن با این کار

مطالب پیشنهادی