ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بنتلی Balance Bike معرفی شد؛ یک دوچرخه پیشرفته برای نونهالان لوکس سوار

بنتلی به خاطر تولید اتومبیل‌های لوکس و فوق اشرافی شهرتی جهانی دارد. اما تازه‌ترین محصول این برند انگلستانی، نه یک خودروی مجلل، بلکه یک دوچرخه برای کودکان و خردسالان است! این دوچرخه Balance Bike نام ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

بنتلی به خاطر تولید اتومبیل‌های لوکس و فوق اشرافی شهرتی جهانی دارد. اما تازه‌ترین محصول این برند انگلستانی، نه یک خودروی مجلل، بلکه یک دوچرخه برای کودکان و خردسالان است! این دوچرخه Balance Bike نام دارد و برای کودکان بالای سه سال طراحی شده است. همانند دیگر محصولات بنتلی، این دوچرخه هم گران‌قیمت بوده و برای خرید آن در بریتانیا باید 450 پوند (معادل 634 دلار) پرداخت کرد.

دوچرخه بنتلی Balance Bike در چهار رنگ عرضه خواهد شد که عبارتند از آبی، مشکی، سفید یخچالی و قرمز. به منظور اشاره به خودروهای ساخت کمپانی، دسته‌های دوشاخه فرمان این دوچرخه لوکس الگویی الماسی شکل روی خود دارند. بر روی فریم هم نام بنتلی با ابعادی نسبتا بزرگ درج شده تا نشان‌دهنده تمایز این دوچرخه از سایر مدل‌ها باشد!

فریم دوچرخه گران‌قیمت بنتلی، از آلیاژ منیزیم ساخته شده و فقط 650 گرم وزن دارد. با اینکه وزن این فریم بسیار سبک است، ولی مقاومت آن بالا بوده و می‌تواند تا 35 کیلوگرم وزن را تحمل کند. رینگ‌های 12 اینچی هم جنسی از آلومینیوم دارند و به گفته بنتلی در برابر وزن زیاد مقاوم هستند، البته این مساله نباید بزرگسالان را به امتحان مقاومت آنها ترغیب کند!

صندلی به کار رفته در Balance Bike قابل تنظیم بوده و پوششی از چرم دارد. جالب اینکه این پوشش علی‌رغم چرمی بودن، با الگویی مشابه با الگوی فیبرکربن تزئین شده است. بنتلی می‌گوید به لطف سیستم ترمزگیری پیشرفته و تایرهای آج دار دوچرخه Balance Bike به شکلی مطمئن و امن متوقف می‌شود.

کریس کوک (Chris Cooke) طراح بنتلی در رابطه با این دوچرخه لوکس گفته سطح جزئیات آن دقیقا مشابه با خودروهای تولیدی کمپانی است. وی افزوده:

«در طراحی فریم از خط شانه قدرتمند که در خودروهای ما قابل مشاهده است، اقتباس شده؛ این خط با دیگر خطوط کلیدی در دور تا دور فریم ترکیب شده است. صندلی هم الگوهای آج‌دار دارد تا میزان چسبندگی افزایش یافته و سرنشین از روی آن سر نخورد. دستگیره‌های دو شاخه فرمان هم برای راحتی بیشتر چنین الگویی دارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    پدالش کجاست!

    • COOLBOY
      COOLBOY | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

      بیشتر دوچرخه های تو این سن برای بچه ها بدون پدال هستش و بچه ها با پا خودشان رو هل میدن. یه چیزی تو مایه های اسکوتر، ولی با هر دو پا و از طرفین

مطالب پیشنهادی