ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین و باتری پوکو M3 پرو 5G رسما اعلام شد

پوکو قصد دارد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه در رویدادی آنلاین از گوشی هوشمند پوکو M3 پرو 5G رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات دوربین و باتری دستگاه جدید رسما از سوی پوکو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

پوکو قصد دارد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه در رویدادی آنلاین از گوشی هوشمند پوکو M3 پرو 5G رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات دوربین و باتری دستگاه جدید رسما از سوی پوکو اعلام شده است.

پوکو M3 پرو 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این گوشی هوشمند با ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشتر نیز گفته شده بود که موبایل جدید پوکو‌ از نمایشگر  ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول‌اچی‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. براساس رندرهای فاش شده‌ای که اخیرا از این موبایل به اشتراک گذاشته شده‌اند، انتظار می‌رود موبایل جدید پوکو با حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر به بازار عرضه شود.

این دستگاه از چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ بهره خواهد برد که در واقع همان تراشه مورد استفاده در گلکسی A22 5G است. چیپست مذکور با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده و از مودم ۵G بهره می‌برد. با استفاده از این تراشه، پوکو M3 پرو ۵G به اولین گوشی سری M پوکو با پشتیبانی از شبکه ۵G تبدیل می‌شود.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده از این دستگاه از بدنه دو رنگ آن خبر می‌دهند. ماژول دوربین درون بخش مشکی رنگ قرار می‌گیرد که زیر آن لوگوی پوکو حک شده است. این موبایل در سه رنگ مشکی، زرد و آبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

شایعه‌های مختلفی در مورد این موبایل مطرح شده که می‌گویند موبایل جدید همان ردمی نوت ۱۰ ۵G با برند جدید است. ردمی نوت ۱۰ ۵G از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی ۷۰۰، ۴/۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی