ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ ۴ سامسونگ به سیستم عامل Wear OS و One UI مجهز می‌شود

تاکنون خبرهای غیررسمی بسیاری در مورد مشخصات ساعت هوشمند جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. ظاهرا گلکسی واچ ۴ کره‌ای‌ها با ویژگی‌‌‌های جدیدی همچون امکان انتقال پیام صوتی و سیستم عامل Wear OS تابستان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

تاکنون خبرهای غیررسمی بسیاری در مورد مشخصات ساعت هوشمند جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. ظاهرا گلکسی واچ ۴ کره‌ای‌ها با ویژگی‌‌‌های جدیدی همچون امکان انتقال پیام صوتی و سیستم عامل Wear OS تابستان امسال از راه می‌رسد.

سامسونگ قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را به جای سیستم عامل تایزن، با Wear OS اندروید روانه بازار کند. این ساعت هوشمند احتمالا در سه نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. یکی از نسخه‌ها از المان‌های مربوط به طراحی کلاسیک بهره خواهد برد و دو نسخه دیگر که یکی از آنها مدل اکتیو است، با طراحی اسپورت عرضه خواهد شد.

مدل‌های جدید با اسم رمز Wise ،Fresh و Lucky در حال توسعه هستند. نسخه Wise با المان‌هایی از طراحی کلاسیک به همراه رینگ با قابلیت چرخش بدون حاشیه و دو مدل دیگر از طراحی با مدل‌های اسپورت بهره خواهند برد که احتمالا تابستان امسال معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

گلکسی واچ ۴

به علاوه، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ قرار است در سال جاری با سیستم عامل Wear OS بجای تایزن عرضه شوند. رابط کاربری گلکسی واچ جدید UI 3.x خواهد بود که نسخه کاملا جدیدی از رابط کاربری One UI برای دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ است. به نظر می‌رسد گلکسی واچ ۴ با کمک رابط کاربری جدید تجربه بهتری را در اختیار قرار می‌دهد.

همچنین قرار است ساعت‌های هوشمند جدید کره‌ای‌ها با ویژگی‌های جدید SmartThings در دسترس کاربران قرار بگیرند. یکی از قابلیت‌های خوب گلکسی واچ جدید سامسونگ، امکان ارسال پیام صوتی است.

پیشتر نیز گفته شده بود که ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو سامسونگ تغییرات اساسی را تجربه خواهند کرد و احتمالا بدون حسگر قند خون در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در کنار این تغییرات، کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند نسل جدید گلکسی واچ را با ظرفیت باتری متفاوتی نسبت به نسل قبلی به بازار عرضه کنند.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند جدید خود را اعلام نکرده، اما این احتمال وجود دارد که گلکسی واچ ۴ در کنار گوشی‌های هوشمند تاشو کره‌ای‌ها در رویدادی آنلاین در تیر ماه معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی