ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارتاپ کارتو
کسب و کار

اسمارت آپ در استارتاپ کارتو سرمایه‌گذاری کرد

استارتاپ کارتو که در زمینه توانمندسازی کسب‌وکارهای خانگی در شهر اهواز فعالیت می‌کند، از «اسمارت‌آپ» جذب سرمایه کرد. مدیر سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ امیدوار است با این همراهی، کارتو بتواند با گسترش جامعه هدف خود به کسب‌وکارهای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۲

استارتاپ کارتو که در زمینه توانمندسازی کسب‌وکارهای خانگی در شهر اهواز فعالیت می‌کند، از «اسمارت‌آپ» جذب سرمایه کرد. مدیر سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ امیدوار است با این همراهی، کارتو بتواند با گسترش جامعه هدف خود به کسب‌وکارهای متنوع‌تری خدمات ارائه دهد.

بنیان‌گذاران کارِتو پیش از خلق این استارتاپ خالق یک برند پوشاک بودند و در این زمینه نیز به موفقیت‌های دست یافته بودند. همین مسیر موجب شد تا این زوج با کسب‌وکارهایی آشنا شوند که دانش کافی برای پیش‌برد اهداف خود نداشته و این موضوع باعث راه‌اندازی استارتاپ کارتو شد.

در اپلیکیشن کارتو آموزش‌هایی در حوزه‌های کیک و شیرینی‌پزی، فعالیت در اینستاگرام وجود دارد و کاربران با خرید اشتراک‌های ویژه می‌توانند به ابزارهای توسعه کسب‌وکار خود دسترسی پیدا کنند.

کسب‌وکارهای خانگی؛ جامعه هدف کارتو

حسن‌زاده، بنیان‌گذار کارتو درباره این که چرا به سمت مشاغل خانگی حرکت کردند گفت: «با بررسی انواع مشاغل، متوجه شدیم که امروزه در سراسر دنیا بخش بزرگی از سهم بازار در دست این نوع مشاغل است و عده بسیاری از هنرمندان و زنان به آن نیز مشغول هستند. در این تحقیقات مشخص شد که بانوان هنرمند در ساخت و تولید محصول با کیفیت توانمند هستند اما در زمینه فروش و بازاریابی به موفقیت خاصی دست پیدا نکرده و نیاز به آموزش بسیار حس می‌شود. از همین روی برای رفع چنین نیازی تصمیم گرفتیم تا دانش و تجربه‌مان را در قالب آموزش‌های تخصصی به آن‌ها ارائه کنیم.»

حسن زاده دلیل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار را این گونه بیان می‌کند که بیشتر از جذب سرمایه به دنبال منتوری بوده که علاوه بر تسلط بر دانش کسب‌وکار، تجربه عملی ایجاد و اداره کسب‌وکار را داشته باشد.

احمد فراهانی مدیر سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ نیز اشتیاق فراوان تیم کارتو و رشد سریع آن را عاملی برای سرمایه‌گذاری روی این استارتاپ می‌داند و ابراز امیدواری کرد تا با همراهی اسمارت‌آپ، کارتو بتواند رشدی بیش از پیش را تجربه کند و با گسترش جامعه هدف خود، به کسب‌وکارهای متنوع‌تری خدمات خود را ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی