ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

شیائومی روی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ برای برخی بازارها کار می‌کند. در گذشته نسخه‌ای از این دستگاه با شماره مدل M1908C3JGG موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده بود و حالا همین دستگاه تاییدیه بلوتوث گرفته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

شیائومی روی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ برای برخی بازارها کار می‌کند. در گذشته نسخه‌ای از این دستگاه با شماره مدل M1908C3JGG موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده بود و حالا همین دستگاه تاییدیه بلوتوث گرفته است.

در لیست بلوتوث SIG، این دستگاه با نام ردمی نوت ۸ به چشم می‌خورد که شایعات مبنی بر توسعه نسل جدیدش را تایید می‌کند. مدل قدیمی این دستگاه که سال ۲۰۱۹ از راه رسید، قادر به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ است و طبق تاییدیه اخیر، مدل جدیدش از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

با وجود کسب این تاییدیه‌ها و البته انتشار گزارش‌ها، هنوز اطلاعات رسمی درباره وجود ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ منتشر نشده است.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

طبق شایعات، این گوشی هوشمند به نمایشگر IPS LCD با برش قطره‌ای مجهز می‌شود که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه احتمالا از چیپ هلیو G85 مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم دارد. انتظار می‌رود ردمی این دستگاه را در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ احتمالا به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز می‌شود. در بخش دوربین، انتظار می‌رود روی پنل پشتی آن چهار سنسور قرار بگیرد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی باشد. طبق تاییدیه FCC، این دستگاه از رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در بازارهای محدودی مانند هند، روسیه و اتحادیه اروپا عرضه شود. با توجه به دریافت تاییدیه‌های مهم توسط این دستگاه، احتمالا شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی یا ماه آینده از آن بطور رسمی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی