ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تبلت میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی تب S7 FE افشا شد

در شرایطی که زمان زیادی تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ باقی مانده، حالا می‌توانیم منتظر تبلت‌های میان‌رده جدید این شرکت باشیم. گوگل پلی کنسول به‌تازگی اطلاعاتی درباره تبلت گلکسی تب S7 FE منتشر کرده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

در شرایطی که زمان زیادی تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ باقی مانده، حالا می‌توانیم منتظر تبلت‌های میان‌رده جدید این شرکت باشیم. گوگل پلی کنسول به‌تازگی اطلاعاتی درباره تبلت گلکسی تب S7 FE منتشر کرده است.

به گزارش وب‌سایت MySmartPrice، تبلت میان‌رده بعدی سامسونگ با نام گلکسی تب S7 FE معرفی می‌شود تا از رویکرد نام‌گذاری جدید سامسونگ برای محصولات خوش قیمت سری گلکسی S20 و S21 پیروی کند. این شرکت نسل قبلی همین تبلت را با نام گلکسی تب S6 لایت معرفی کرد چون می‌خواست این دستگاه هم شبیه گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت باشد. ولی حالا انتخاب پسوند FE با توجه به عرضه گلکسی S21 FE در آینده منطقی به نظر می‌رسد.

گلکسی تب S7 FE احتمالا با چیپست کوالکام SM7225 به بازار می‌آید که همان اسنپدراگون ۷۵۰ است. بنابراین این دستگاه می‌تواند به رقیب خوبی برای آیپد ایر ۲۰۲۰ و لنوو تب P11 پرو تبدیل شود. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که تبلت کره‌ای‌ها بتواند در مقابل آیپد پرو خودنمایی کند.

گلکسی تب S7 FE

اسنپدراگون ۷۵۰ در حال حاضر در محصولات خوش قیمتی مثل گلکسی A42 و گلکسی A52 حضور دارد. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که قیمت تبلت جدید سامسونگ از گلکسی تب S6 لایت با قیمت ۳۵۰ دلار بالاتر نرود. البته این دستگاه نمایشگری با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی خواهد داشت و احتمالا در مدل 5G قیمت بالاتری را از کاربران طلب می‌کند. این دستگاه از نظر نمایشگر مشابه گلکسی تب S7 عادی خواهد بود.

اگرچه در شایعات به نام گلکسی تب S7 XL Lite هم اشاره شده بود اما این دو دستگاه احتمالا یکی خواهند بود و سامسونگ فقط در حال بررسی اسامی مختلف است. گلکسی تب S7 FE احتمالا تنها در یک مدل ۱۲.۴ اینچی با حداقل ۴ گیگابایت رم، قلم S Pen و فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Jalal Torabi
    Jalal Torabi | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    به نظر شما استفاده از تبلت با رم 4 گیگ بیشتر برای چه کارهایی مرسوم هست؟
    از پس وبگردی و ادیت ساده عکس و فیلم برمیاد؟
    این مدل از s6 lite قوی تره؟

مطالب پیشنهادی