ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Fishing and Life؛ ماهیگیری در آرامش

بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند آدرنالین خون شما را حسابی بالا ببرند و سلول به سلول بدن را با هیجان عجین کنند. در مقابل، عناوینی مثل بازی Fishing and Life هم ساخته شده‌اند که ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند آدرنالین خون شما را حسابی بالا ببرند و سلول به سلول بدن را با هیجان عجین کنند. در مقابل، عناوینی مثل بازی Fishing and Life هم ساخته شده‌اند که به بازیکنان احساس آرامش می‌دهند و استرس یک روز طولانی را دور می‌کنند.

گیم‌پلی بازی شما را در نقش یک ماهیگیر قرار می‌دهد که با قایقش روی دریا شناور است و یک قلاب ماهیگیری هم دارد. کاراکتر بازی هیچ داستان عجیب و غریب و پیچیده‌ای ندارد و این تمام چیزی است که درباره‌ی او می‌دانیم. شما در این بازی باید با نشانه‌گیری صحیح ماهی ها را شکار کنید و جوایز را به دست بیاورید.

بازی Fishing and Life

ماهی‌های متنوعی در دریا وجود دارند و هر وقت که قلابتان به یک ماهی گیر کند و آن را شکار کنید، بازی دو انتخاب روبرویتان می‌گذارد؛ یا ماهی را به عنوان صید به قایق منتقل کنید و در ازای آن طلا بگیرید یا اینکه از همان ماهی به عنوان طعمه‌ استفاده کنید تا ماهی بزرگتری گیرتان بیاید.

هر چه طعمه‌ی بهتری داشته باشید، ماهی‌های بزرگتری هم شکار می‌کنید. بنابراین اگر قصد دارید ماهی بزرگی صید کنید باید یک طعمه‌ی سطح بالا انتخاب کنید. اگر سطح طعمه پایین باشد، ممکن است ماهی تا نزدیکی قلاب بیاید اما به دام نمی‌افتد.

قایق  شما ظرفیت محدودی دارد و بعد از اینکه تعدادی ماهی شکار کنید، پر می‌شود. برای این که بتوانید ماهی‌های بیشتری صید کنید، باید ماهی‌های صید شده را بفروشید یا اینکه آن‌ها را به آکواریوم منتقل کنید. در ازای ماهی‌هایی که در آکواریوم دارید، به صورت خودکار طلا دریافت می‌کنید.

دریافت طلا از آکواریوم یک شرط دارد. بالای اسم ماهی‌ها در لیست یک نوار انرژی وجود دارد و تا وقتی این نوار خالی نشود دریافت طلا برقرار است. برای پر شدن نوار انرژی باید به ماهی‌ها غذا بدهید و به یاد داشته باشید که مقدار طلا با تعداد ماهی‌ها ارتباط مستقیم دارد.

بازی Fishing and Life

علاوه بر ماهی‌ها، هم روی سطح آب و هم توی دریا صندوقچه‌هایی وجود دارند که می‌توانید با قلاب آن‌ها را بگیرید. این صندوقچه‌ها را می توانید به طلا تبدیل کنید. این طلاها در اراتقای کاراکتر، قلاب ماهیگیری، قایق و اسکله به کارتان می‌آیند.

به جز این موارد، می‌توانید با انجام دادن ماموریت هایی که در بخش Mission ظاهر می‌شوند هم طلا بگیرید و اگر می‌خواهید سریع‌تر جلو بروید، می‌توانید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید. بخش پرداخت در بازی Fishing and Life به خوبی تعدیل شده و بدون پرداخت هزینه هم اختلالی در بازی ایجاد نمی شود.

بازی Fishing and Life

معمولا گیم‌پلی نقش اصلی را بازی می‌کند اما در بازی Fishing and Life صدای موج‌ها در پس زمینه بار آرامش‌بخش بودن بازی را به دوش می‌کشند. صدای موج‌ها به نوعی مانند همان صداهای ASMR عمل می‌کند که این روزها در فضای اینترنت هم باب شده و لذت بازی را دو چندان می‌کند.

بازی Fishing and Life با طراحی بصری جذاب و کیفیت ساخت خوب، ارزش تجربه کردن را دارد و اگر غیر از این بود، جایزه‌ی بهترین بازی مستقل را از آن خود نمی‌کرد . این بازی آفلاین است اما در بعضی بخش‌ها می توانید از امکان تماشای تبلیغ‌ها استفاده کنید.

Fishing and Life‏

Fishing and Life‏

سازنده: Nexelon inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 419.5/82 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رجایی
    محمد رجایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    به نظر بازی جالبی میاد

مطالب پیشنهادی