ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیت بیت
تکنولوژی

سیستم عامل Wear OS به گجت‌های سلامتی فیت بیت می‌آید

از زمانی که گوگل در سال ۲۰۱۹ فیت بیت را خرید منتظر تاثیر این ادغام در ردیاب‌های سلامتی این کمپانی و احتمال ورود سیستم عامل Wear OS به آنها بوده‌ایم. امروز در رویداد i/O بالاخره ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۵

از زمانی که گوگل در سال ۲۰۱۹ فیت بیت را خرید منتظر تاثیر این ادغام در ردیاب‌های سلامتی این کمپانی و احتمال ورود سیستم عامل Wear OS به آنها بوده‌ایم. امروز در رویداد i/O بالاخره نماینده فیت بیت این موضوع را به طور رسمی اعلام کرده و گفته که گجت‌های پوشیدنی آینده این کمپانی به Wear OS مجهز خواهند شد.

احتمالا این موضوع شامل حال تمامی مدل‌های فیت بیت نخواهد شد و تنها قرار است برخی از مدل‌ها به سیستم عامل ویژه گجت‌های پوشیدنی گوگل مجهز شوند. به این ترتیب مدل‌های ارزان قیمت‌تر همچنان با سیستم عامل ساده‌تر فیت بیت روانه بازار خواهند شد.

البته ارتباط بین گوگل و فیت بیت یک طرفه نخواهد بود. قرار است برخی از ویژگی‌های خاص فیت بیت به دستگاه‌های مبتنی بر Wear OS بیایند و شاید برخی از ساعت‌های مجهز به سیستم عامل گوگل که همین حالا هم در بازار موجود هستند با آپدیت‌های نرم‌افزاری به ویژگی‌های جدید مجهز شوند. احتمالا برخی از این ویژگی‌ها شامل اهداف ورزشی و جامعه فیت بیت خواهند بود.

هنوز جزئیات بیشتری از همکاری بین این دو کمپانی منتشر نشده اما احتمالا در سال جاری میلادی شاهد افزایش یکپارچه شدن سرویس‌های آنها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی