ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری شاتل موبایل با نوکیا: به دنبال راهبری بازار اپراتور‌های مجازی موبایل هستیم

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو از آغاز دور همکاری جدید با نوکیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری تسهیل‌گر هدف آن‌ها برای راهبری بازار MVNOهای ایرانی باشد. ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو از آغاز دور همکاری جدید با نوکیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری تسهیل‌گر هدف آن‌ها برای راهبری بازار MVNOهای ایرانی باشد.

به گفته کریم‌بیگی طی این همکاری قرار است یک سری مزایا به مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل داده شود و متقابلا خریداران محصولات نوکیا و گوشی‌هایی که توسط سامتل به عنوان نماینده رسمی گوشی‌های نوکیا در ایران عرضه می‌شوند، یک سری مزایا را از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل دریافت کنند.

تا آخر بهار 1400 تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند گوشی نوکیا 3.4  را با 100 هزار تومان تخفیف مضاعف و  یک رم 32 گیگ به عنوان هدیه و گوشی نوکیا مدل 5.4 را با 200 هزار تومن تخفیف مضاعف و یک هدفون بلوتوث هدیه دریافت کنند.

همکاری شاتل موبایل با نوکیا

همچنین خریداران گوشی نوکیا می‌توانند از مزایا و سرویس‌های تخفیفی شاتل موبایل روی سیم‌کارت، دقایق مکالمه، دیتا و سایر سرویس‌ها بهره‌مند شوند.

پیش از این نیز شاتل همکاری‌‎هایی را در این زمینه با برندهای مطرح همانند سامسونگ در هنگام عرضه گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس داشته است و کریم‌بیگی وعده داد همکاری آن‌ها با نوکیا و سامتل و یک برند گوشی دیگر به زودی توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شاتل موبایل در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که چه مشکلاتی باعث شده تا باندلینگ در ایران موفق نباشد، اظهار داشت: «در دنیا مفاهیم باندلینگ گوشی با سیم کارت و همکاری و تعامل اپراتورها با تولیدکنندگان گوشی مرسوم است. اما در ایران به علت نبود زیرساخت اعتبارسنجی و اعتباردهی درست، نبود قوانین حمایتی برای عرضه گوشی سیم‌لاک و از همه مهم تر قصه تحریم‌ها و نرخ بی‌ثبات و لحظه‌ای گوشی در بازار؛ عملا امکان شکل‌گیری این دست از خدمات خیلی وجود ندارد. اما ما سعی می‌کنیم با چنین اقداماتی در نبود زیرساخت‌های قانونی، یک سری مزایا را برای خریداران گوشی‌ها و متقابلا برای دارندگان سیم‌کارت‌های‌مان فراهم و برای مشترکین‌مان ارزش آفرینی کنیم.»

گوشی‌های ارائه شده در این طرح دارای ۱۸ ماه گارانتی سامتل هستند و در صورت بروز ایراد سخت افزاری تا یک ماه قابل تعویض خواهند بود که به گفته کریم‌بیگی این امر باعث می‌شود تا از سمت خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان جذابیت ایجاد شود.

اما آیا همکاری‌های این چنینی می‌تواند یک اپراتور مجازی را وارد رقابت با اپراتورهای اصلی کند؟ مدیر عامل شاتل موبایل در جواب همین سوال به دیجیاتو می‌گوید که در هیچ جای دنیا MVNOها و MNOها به علت حجم کاربران و سگمنت متفاوت، در یک رقابت موازی با یکدیگر قرار ندارند. او توضیح می‌دهد که با این همکاری، به دنبال رقابت با اپراتورهای اصلی نیستند بلکه هدف‌شان تبدیل شدن به راهبر بازار اپراتورهای مجازی ایران است که به گفته او، تا کنون نیز توانسته‌اند آن را محقق کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeid
    saeid | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    خسته نباشید 😂

  • Alireza.M
    Alireza.M | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

    رم ۳۲ گیگ؟

مطالب پیشنهادی