ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارلر
تکنولوژی

شبکه اجتماعی پارلر به اپ استور اپل بازگشت

پس از مدت‌ها انتظار، اپ شبکه اجتماعی پارلر دوباره به اپ استور اپل بازگشت، البته کاربران در استفاده از آن در سیستم عامل iOS با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند. اگرچه این برنامه همچنان بسیاری از قابلیت‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

پس از مدت‌ها انتظار، اپ شبکه اجتماعی پارلر دوباره به اپ استور اپل بازگشت، البته کاربران در استفاده از آن در سیستم عامل iOS با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند.

اگرچه این برنامه همچنان بسیاری از قابلیت‌های قدیم را در اختیار کاربران iOS قرار می‌دهد، اما سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی آن پست‌های با برچسب «نفرت» را مخفی می‌کند. برای مشاهده چنین پست‌هایی، کاربران باید از یک دستگاه اندرویدی یا نسخه وب آن استفاده کنند، البته در این محصولات هم برای دسترسی به چنین پست‌هایی باید روی آن‌ها کلیک کنید.

مسئول سیاست‌های Parler، «امی پیکوف» گفته این شبکه اجتماعی تا جای ممکن اجازه انتشار صحبت‌های قانونی را می‌دهد، اما از این موضوع هم مطلع است که ارتباط مناسب با اپل اهمیت بالایی برای آینده این اپ دارد. پارلر همچنان امیدوار است که بتواند چنین پست‌هایی را به نسخه iOS برگرداند و کاربران با ضربه روی آن‌ها بتوانند پست‌های با برچسب نفرت را ببینید.

پارلر

این شبکه اجتماعی همچنین مدیرعامل جدیدش را هم معرفی کرده که «جورج فارمر» نام دارد و جایگزین «مارک مکلر» می‌شود.

با حمله طرفداران دونالد ترامپ به کاخ کنگره در ماه ژانویه، غول‌های فناوری همکاری خود با پارلر را قطع کردند. علاوه بر حذف این برنامه از گوگل پلی استور و اپ استور، آمازون هم همکاری‌اش با آن را قطع کرد که نتیجه‌ای جز آفلاین شدن آن نداشت.

در این میان پارلر تصمیم به اخراج مدیرعامش، «جان ماتز» گرفت و مکلر جایگزینش شد. بهمن ماه این شبکه اجتماعی پس از یک ماه خاموشی، دوباره آنلاین شد اما تا به امروز اپلیکیشن آن در اپ استور وجود نداشت.

اگرچه انتظار داشتیم هفته اول اردیبهشت اپ این شبکه اجتماعی به فروشگاه اپ اپل اضافه شود، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده و کاربران iOS می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. باید منتظر ماند و دید این اقدام تا چه اندازه روی افزایش محبوبیت آن تاثیر می‌گذارد و آیا می‌تواند به رقیبی برای توییتر یا حتی فیسبوک تبدیل شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی