ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آپدیت ماه می ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد

پس از ماه‌ها انتظار، مایکروسافت بروزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ را با تمرکز بر بهبود فعالیت‌ کاربران دورکار رسما منتشر کرد. یکی از بزرگترین تغییرات آپدیت جدید پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۳

پس از ماه‌ها انتظار، مایکروسافت بروزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ را با تمرکز بر بهبود فعالیت‌ کاربران دورکار رسما منتشر کرد. یکی از بزرگترین تغییرات آپدیت جدید پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello در یک دستگاه است. این قابلیت جدید خصوصا برای کاربران سرفیس که ممکن است بخواهند هنگام دورکاری به مانیتور با وب‌کم دیگری متصل شوند، مفید خواهد بود.

معمولا مایکروسافت در فصل بهار بروزرسانی بزرگ و اصلی خود را ارائه می‌دهد و در ادامه برای فصل پاییز نیز بروز رسانی جزئی دیگری را منتشر می‌کند. اما ظاهرا امسال ردموندی‌ها روال دیگری را در پیش گرفته‌اند. انتظار می‌رود بروزرسانی پاییز تغییرات بسیاری را به همراه داشته باشد. حال آنکه در بروزرسانی فصل بهار کاربران شاهد تغییرات چندانی نیستند.

برخی از ویژگی‌های نسخه بروزرسانی شده ویندوز ۱۰ نسخه 21H1 عبارتند از:

  • پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello که کار را برای کاربران دورکار ساده‌تر می‌کند.
  • بهبود عملکرد Windows Defender Application Guard از جمله بهینه سازی سناریو زمان باز کردن سند.
  • بروز رسانی و بهبود کارایی سرویس WMI و GPSVC که مجددا به بهبود عملکرد فعالیت کاربران دورکار کمک می‌کند.

انتظار می‌رود آپدیت بعدی شامل آیکون‌های جدید سیستم، توسعه و بهبود File Explorer باشد. مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه تغییر طراحی ظاهری و بصری ویندوز، احتمالا در آپدیت بعدی تغییرات بیشتری را نیز ارائه خواهد داد. به علاوه به نظر می‌رسد این شرکت در بروزرسانی ماه اکتبر مشکل نمایش برخی برنامه‌ها در نمایشگرهای مختلف را نیز برطرف خواهد کرد و ویژگی Xbox Auto HDR را اضافه می‌کند. انتظار می‌رود در آپدیت بعدی حتی پشتیبانی صوتی بلوتوث نیز بهبود پیدا کند.

همان طور که گفته شد آپدیت ماه می ویندوز ۱۰ تغییرات جزئی به همراه دارد که حتی ممکن است برخی کاربران توجه چنین تغییراتی نشوند. کاربران می‌توانند بروز رسانی جدید را به راحتی و از طریق لینک موجود در وب سایت مایکروسافت آن را دانلود و نصب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    آپدیت کردم، سیستم سریع تر شده ولی بصری تغییری نکرده

مطالب پیشنهادی