ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح واکسیناسیون اسنپ
علمی

مشارکت اسنپ در طرح واکسیناسیون؛ اعطای تخفیف ویژه برای مراجعه به مراکز بهداشت

طی روزهای اخیر شاهد اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های سنی 75 سال به بالا هستیم؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی برای رفت‌وآمد با چالش‌هایی رو به رو بوده و اغلب به همراه اعضای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

طی روزهای اخیر شاهد اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های سنی 75 سال به بالا هستیم؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی برای رفت‌وآمد با چالش‌هایی رو به رو بوده و اغلب به همراه اعضای خانواده خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند. از همین روی شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قالب یک طرح حمایتی، شرایطی را برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان در نظر گرفته است تا این افراد و خانواده‌های‌شان بتوانند فرآیند واکسیناسیون را با دغدغه خاطر کمتری پشت سر بگذارند.

در فاز اول این طرح که به صورت آزمایشی در تهران آغاز شده، 50 درصد تخفیف ویژه دو سفر برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون پایتخت در نظر گرفته شده است که مجموعا تا سقف 30 هزار تومان اعمال می‌شود. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود.

افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می‌توانند جهت همراهی سالمندان برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون از این تخفیف برای یک سفر رفت‌و‌برگشت بهره‌مند شوند. جهت استفاده از تخفیف در نظر گرفته شده تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپلیکیشن اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کرد. علاوه بر این نیز می‌توان از گزینه‌ «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کرد و از این تخفیف بهره برد.

به گفته روابط عمومی اسنپ، این شرکت ابراز امیدواری کرده تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیر آن در تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آن را در فازهای بعدی و در سایر شهرهای کشور برای سایر گروه‌های سنی نیز ادامه دهد.

گفتنی است واکسیناسیون سالمندان از هفتم اردیبهشت ماه امسال با گروه سنی ۸۰ سال به بالا شروع شده و اکنون با رسیدن نوبت به متولدان سال ۱۳۲۵ به قبل، ادامه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی