ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی فری بادز ۴ با طراحی بهبودیافته و فناوری حذف نویز معرفی شد

هواوی امروز در مراسمی در چین، از ایرباد بی‌سیم پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. هواوی فری بادز ۴ از قابلیت حذف بهره می‌برد و در سه رنگ وارد بازار می‌شود. این ایرباد با فناوری حذف نویز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

هواوی امروز در مراسمی در چین، از ایرباد بی‌سیم پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. هواوی فری بادز ۴ از قابلیت حذف بهره می‌برد و در سه رنگ وارد بازار می‌شود.

این ایرباد با فناوری حذف نویز بهبودیافته می‌تواند صداهای ناخواسته محیط را حذف کند و مانع از ایجاد مزاحمت برای کاربر شود. چینی‌ها برای دستیابی به چنین هدفی، از طراحی نیمه بسته مقاوم در برابر باد استفاده کردند که می‌تواند سرعت موج صدا را در میلی ثانیه تشخیص دهد.

این ایرباد در کنار پشتیبانی از ارتباط با چندین دستگاه، از نرخ نمونه‌برداری ۴۰ کیلوهرتز، ضبط صدا با کیفیت بالا و الگوریتم حذف نویز برای سرکوب صدای محیط هم بهره می‌برد. میزان تاخیر صدا در این محصول به ۹۰ میلی ثانیه می‌رسد که نسبت به نسل قبلی ۵۰ درصد بهتر است.

هواوی فری بادز ۴

هواوی فری بادز ۴ از بهینه‌سازی کاهش نویز تطبیقی هم پشتیبانی می‌کند که عملکرد کاهش نویز را بهبود می‌دهد. این محصول با قابلیت کاهش نویز نیمه باز، می‌تواند حداکثر تا ۲۵ دسی‌بل صدای مزاحم را کم کند.

هر کدام از هدفون‌های این محصول تنها ۴.۱ گرم وزن دارند و وزن کیس آن هم ۲۰.۸ درصد کاهش یافته. البته از نظر حجم هم با کاهش ۶.۳ درصدی روبه‌رو هستیم تا کاربران راحت‌تر بتوانند آن را حمل کنند.

هواوی فری بادز ۴

کیس این ایرباد از پورت USB Type-c بهره می‌برد و از شارژ بی‌سیم به همراه بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. کاربران با ۳۰ دقیقه شارژ کیس می‌توانند تا ۱۴ ساعت به موسیقی گوش دهند. خود ایربادها با ۱۵ دقیقه شارژ قادر به پخش ۲.۵ ساعت موسیقی خواهد بود. علاوه بر کیس، می‌توانید خود ایرباد را هم بطور بی‌سیم شارژ کنید.

در حال حاضر قیمت این ایرباد پرچمدار مشخص نشده، اما هواوی گفته آن را در رنگ‌های سفید سرامیکی، نقره‌ای و قرمز روانه بازار می‌کند، البته اطلاعی هم از تاریخ عرضه‌اش نداریم. چینی‌ها در آینده نزدیک اطلاعات کامل این محصول را منتشر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی