ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی تمام رنگ‌های آی‌مک M1 اپل [تماشا کنید]

نزدیک به یک ماه پیش اپل از آی‌مک ۲۰۲۱ با چیپ M1 رونمایی کرد. حالا این کامپیوتر بدست مشتریان رسیده و شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی آن هستیم. آی‌مک M1 اپل در کنار تغییرات سخت‌افزاری، با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

نزدیک به یک ماه پیش اپل از آی‌مک ۲۰۲۱ با چیپ M1 رونمایی کرد. حالا این کامپیوتر بدست مشتریان رسیده و شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی آن هستیم.

آی‌مک M1 اپل در کنار تغییرات سخت‌افزاری، با بهبودهای ظاهری هم همراه بوده و کوپرتینویی‌ها آن‌ها را در رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌کنند. اگرچه قاب پشتی این محصول رنگ‌های مختلفی دارد، اما حاشیه‌های اطراف نمایشگر تمام آن‌ها سفید رنگ است، رویکردی که احتمالا در مک‌بوک ایر جدید هم شاهدش خواهیم بود. در ویدیوی زیر جعبه‌گشایی هر ۷ رنگ آی‌مک ۲۴ اینچی را می‌بینید.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، خریداران می‌توانند آی‌مک را در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، بنفش، قرمز، نارنجی، زرد و سبز سفارش دهند. انتظار می‌رود در آینده این رنگ‌ها به دیگر محصولات اپل مانند مک‌بوک‌ها هم راه پیدا کنند تا قدرت خرید کاربران افزایش یابد.

آی‌مک جدید کوپرتینویی‌ها به نمایشگر ۲۴ اینچی رتینا 4.5K مجهز شده که کیفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از پیشرفت‌های این محصول نسبت به نسل گذشته‌اش، استفاده از دوربین فیس تایم 1080p است تا کیفیت تماس‌های ویدیویی افزایش یابد.

آی‌مک M1 اپل

چیپ M1 مورد استفاده در این محصول تفاوتی با مک‌بوک‌ها یا آیپدها ندارد و همچنان از ۸ هسته پردازشی و ۷ یا ۸ هسته گرافیکی بهره می‌برد. مانند تمام دستگاه‌های مجهز به تراشه M1، در بالاترین نسخه تنها به ۱۶ گیگابایت رم دسترسی پیدا می‌کند و حداکثر فضای ذخیره‌سازی هم به ۲ ترابایت می‌رسد.

آی‌مک M1 اپل به ۴ درگاه USB-C‌ مجهز شده که دوتای آن با تاندربولت سازگار هستند. این محصول همچنین برخلاف آیفون‌ها و آیپدها، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. این دستگاه با سه کیبورد مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها از سنسور اثر انگشت یا تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند. قیمت پایه آی‌مک ۲۴ اینچی کوپرتینویی‌ها برابر ۱۲۹۹ دلار است و هرچه مشخصاتش قدرتمندتر شود، قیمتش هم بالاتر می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • safasdw
    safasdw | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    رنگاش قشنگ بودولی خود ایمک زشته با اون حاشیه پایینش

  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    چقدر این ادا اطوارا که خانم در میورد لوس و بی مزه بود، الان فکر کرده بود مثلا خیلی با مزه است؟ واقعیتش اینکه نبود
    بهترین کانال آنباکسینگ فقط unbox therapy

    • alirezarz62
      alirezarz62 | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

      چشه مگه iJustine البته خودمم نگا نمیکنم ویدیو هاشو معمولا ولی خداوکیلی Unbox Therapy اخه؟ طرف سر گوشی کلاهبرداری Escobar fold چقد باعث شد سر مردم کلاه بره و اعتبارشو از دست بده چون نفهمید فرق Escobar Fold با Galaxy Z Fold 2 فقط یه برچسبه که پشتش چسبوندن لوگو سامسونگ رو غایم کنن :)))

مطالب پیشنهادی