ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت BlockFi به اشتباه صدها بیت کوین به حساب کاربرانش واریز کرد

شرکت BlockFi با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از واریز اشتباهی مقدار زیادی بیت کوین به حساب برخی کاربران خبر داد. در حالیکه این کاربران قرار بود به عنوان پاداش برنامه تبلیغاتی، رقمی محدود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

شرکت BlockFi با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از واریز اشتباهی مقدار زیادی بیت کوین به حساب برخی کاربران خبر داد. در حالیکه این کاربران قرار بود به عنوان پاداش برنامه تبلیغاتی، رقمی محدود را به دلار دریافت کنند، اشتباها مقادیر زیادی بیت کوین نصیب‌شان شد.

شرکت BlockFi ضمن تصریح و تایید اشتباه رخ داده،‌ اعلام کرد به زودی مشکل به وجود آمده رفع خواهد شد و بیت کوین‌ها باید به حساب اصلی شرکت بازگردند.

ظاهرا این اشتباه به برنامه تبلیغات تجاری مربوط می‌شود که در آن مشتریان واجد شرایط از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین در قالب پاداش، حجم معینی دلار از شرکت دریافت می‌کنند. اما این بار به جای دلار آنهم در حجم معین، برای این کاربران بیت کوین آن هم در حجم بسیار زیادی به اشتباه واریز شده است.

شرکت BlockFi بلافاصله پس از بروز این مشکل به سرعت به کاربران اطلاع سانی کرد که اشتباهی رخ داده است و بیت کوین‌ها به اشتباه به حساب آنها واریز شده است. اما قضیه یه همین جا ختم نشد و ظاهرا برخی کاربران پیام شرکت BlockFi  را مبنی بر اشتباه در واریز جایزه دریافت نکرده یا وانمود کردند که چنین پیامی برای آنها ارسال نشده است. در نتیجه شرکت مجبور شد در قالب ایمیل‌های تهدیدآمیزی مبنی بر پیگیری قانونی موضوع، به این کاربران بفهماند باید بیت کوین‌ها به حساب شرکت بازگردند و راه دیگری برای حل این مساله وجود نخواهد داشت.

در حالیکه برخی کاربران این پلتفرم جایزه تبلیغاتی بیت کوین دریافت کرده‌اند، حساب  برخی دیگر از کاربران این شرکت به حالت تعلیق درآمده است. برخی کاربران که حساب آنها تعلیق شده می‌گویند اصلا در برنامه تبلیغاتی شرکت نکرده‌اند و ارتباطی با موضوع واریز بیت کوین‌های اشتباه نیز ندارند. هنوز مشخص نیست مشکل تعلیق حساب‌ها با اشتباه واریزها در ارتباط است یا خیر.

سخنگوی BlockFi در بیانیه‌ای اعلام کرده که کمتر از ۱۰۰ مشتری این شرکت در معرض دریافت جایزه تبلیغاتی اشتباه قرار گرفته‌اند و اعتباری که متعلق به آنها نبوده به حسابشان واریز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    مبارکشون باشه ..

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    اوووفف چه شانسی داشتن اینا
    خوش به حالشون

مطالب پیشنهادی