ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اشاره به گوشی تاشوی گوگل و پیکسل ۶ در نسخه بتای اندروید ۱۲

کد نسخه بتای اندروید ۱۲ دارای اطلاعات جدیدی است که به اولین گوشی تاشوی گوگل با اسم رمز «پاسپورت» اشاره می‌کند. اندروید ۱۲ همچنین اشاره‌ای به پیکسل 5a 5G و پیکسل ۶ هم دارد. بتای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

کد نسخه بتای اندروید ۱۲ دارای اطلاعات جدیدی است که به اولین گوشی تاشوی گوگل با اسم رمز «پاسپورت» اشاره می‌کند. اندروید ۱۲ همچنین اشاره‌ای به پیکسل 5a 5G و پیکسل ۶ هم دارد.

بتای اندروید ۱۲ چندین ساعت پیش برای تلفن‌های پیکسل منتشر شد و در آن فهرستی از تمام گوشی‌هایی که گوگل در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد، دیده می‌شود. در این بین نام موبایلی به نام Passport که اولین بار پارسال از آن باخبر شدیم و خانواده پیکسل ۶ جالب توجه است.

کد اندروید ۱۲ شماره مدل ژاپنی و اسم رمز گوشی‌های ۲۰۲۱ گوگل را افشا می‌کند. این فهرست شامل چهار گوشی است که اسامی آن را در ادامه می‌بینید:

  • Barbet (Pixel 5a 5G) – G4S1M
  • Oriole (Pixel 6 family) – GR1YH
  • Raven (Pixel 6 family) – GF5KQ
  • Passport (Pixel foldable) – GPQ72

با این حال، حضور «پاسپورت» در این فهرست لزوما نمی‌تواند به معنای عرضه اولین گوشی تاشوی گوگل در سال ۲۰۲۱ باشد. چون در کد بتای اندروید ۱۲ اسم رمز Needlefish هم دیده شده است. این اسم رمز متعلق به یکی از گوشی‌های پیکسل بود که در سال ۲۰۱۹ کشف شد. این گوشی احتمالا یکی از نسخه‌های 5G پیکسل ۴ بود که هرگز به بازار نیامد. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که پاسپورت هم هیچ وقت روشنایی روز را به خود نبیند.

گلکسی زد فلیپ

متاسفانه فعلا اطلاعات خاصی از این دستگاه در دسترس نیست. گوگل در سال ۲۰۱۹ تایید کرده بود که در حال کار روی چنین محصولی است، اما دیگر خبری از این گوشی نشد. در خصوص نام این دستگاه، اگر «پاسپورت» اشاره‌ای به شکل گوشی تاشوی گوگل باشد، این تلفن هوشمند باید نه در اندازه گلکسی زد فولد که در اندازه‌ای شبیه گلکسی زد فلیپ به بازار بیاید. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که گوگل مشغول ساخت نمایشگری با قابلیت تا شدن به سمت داخل برای گوگل است.

«راس یانگ» فعال بازار نمایشگرها آذر ماه پارسال اعلام کرده بود که گوگل در کنار اوپو، ویوو و شیائومی، در ۲۰۲۱ اولین موبایل‌های تاشوی خود را معرفی می‌کنند. موبایل شیائومی معرفی شد، اما هنوز منتظر سایر شرکت‌ها هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی