ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا سال ۲۰۲۲ با پشتیبانی از قلم S Pen از راه می‌رسد

سامسونگ روی توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری کار می‌کند که ظاهرا قرار است با نام احتمالی «گلکسی زد رول» سال آینده میلادی معرفی شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این موبایل با طراحی جالبی که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ روی توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری کار می‌کند که ظاهرا قرار است با نام احتمالی «گلکسی زد رول» سال آینده میلادی معرفی شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این موبایل با طراحی جالبی که دارد،‌ پشتیبانی از قلم S Pen است.

تاکنون خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد گوشی رول شونده کره‌ای‌ها منتشر شده است. در حالیکه گفته می‌شود گوشی‌های تاشو جدید کره‌ای‌ها یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ با پشتیبانی از قلم  S Pen در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت، ظاهرا این ویژگی در گوشی رول شونده آن نیز وجود دارد.

براساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت Let's Go Digital و همچنین ویدیوی مربوط به طراحی مفهومی گوشی رول شونده سامسونگ، ظاهرا نمایشگر این موبایل جدید قابلیت گسترده شدن به صورت افقی را خواهد داشت. گلکسی زد رول از نظر طراحی ظاهری شبیه موبایل‌های متعارف بازار دارد ولی نمایشگر آن قابلیت رول شدن خواهد داشت که می‌تواند به کاربران در انجام فعالیت‌های چند وظیفه‌ای کمک کند.

گوشی رول شونده

براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده،‌ این موبایل جدید احتمالا با نمایشگر 6 اینچی و قابلیت رول شدن معرفی خواهد شد و در حالت گسترده نمایشگری 8 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولیه چنین محصولی را به شمار محدودی از افراد نشان داد و همان زمان گفته شده بود که مدل تجاری این موبایل سال 2021 از راه می‌رسد. آبان ماه امسال نیز نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده بود که گفته می‌شد گوشی که در دست وی قرار داشته،‌ اولین موبایل رول‌شونده این برند کره‌ای است.

علاوه بر این سامسونگ، شرکت‌های دیگری نیز در حال کار روی گوشی‌های گستر‌ش‌پذیر هستند، اما مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه چنین دستگاه‌هایی به بازار خواهیم بود.

به تازگی سامسونگ دیسپلی نیز در جریان نمایشگاه «Display Week 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی به پنل‌های جدید سامسونگ، انتظار می‌رود در آینده این شرکت تعداد زیادی دستگاه‌های تاشو یا محصولات مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی