ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن‌هایی برای افزایش بهره‌وری و ریمپ دکمه‌های گوشی

دلایلی بسیاری برای ریمپ دکمه‌های گوشی وجود دارد؛ ممکن است بخواهید عمر یک دکمه خاص را افزایش دهید یا وظیفه‌ی جدیدی برای یک کلید کم استفاده تعریف کنید. اگرچه روش‌های چندان متعددی برای تغییر کاربرد ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

دلایلی بسیاری برای ریمپ دکمه‌های گوشی وجود دارد؛ ممکن است بخواهید عمر یک دکمه خاص را افزایش دهید یا وظیفه‌ی جدیدی برای یک کلید کم استفاده تعریف کنید. اگرچه روش‌های چندان متعددی برای تغییر کاربرد کلیدها وجود ندارد، اما اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توانند به کاربران کمک چشمگیری کنند. در ادامه به معرفی بهترین اپ‌های اندروید برای ریمپ کلید‌ها اشاره خواهیم کرد. چنین برنامه‌هایی می‌توانند برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ که از کلید دستیار صوتی بیکسبی بهره‌ می‌برند، بسیار مفید باشد.

Almighty Volume Keys

یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌ها برای ریمپ دکمه‌های گوشی، Almighty Volume Keys است که روی کلیدهای افزایش و کاهش صدا تمرکز کرد. کاربران می‌توانند دکمه‌های ولوم را به سایر برنامه‌ها متصل کنند که برخی از آن‌ها شامل کنترل موسیقی، روشن کردن فلش، تغییر کیبورد و روشن کردن قابلیت‌های سیستمی مانند بلوتوث می‌شود. همچنین می‌توان مقدار افزایش یا کاهش ولوم را نیز تغییر داد و حجم صدا را به سرعت میان صفر تا ۱۰۰ جابه‌جا کرد. مانند بسیاری از اپ‌های موجود در لیست، ممکن است باگ‌های جزئی هنگام استفاده مشاهده شوند، اما عملکرد آن مناسب ارزیابی می‌شود.

Almighty Volume Keys: Powerful remapper

Almighty Volume Keys: Powerful remapper

سازنده: Martin Sellergren قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۵ مگابایت زبان:

Button mapper

Button mapper یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تغییر کاربری کلیدها در اندروید است. در بیشتر مواقع نیز به عنوان بهترین ابزار برای تغییر وظایف کلید دستیار صوتی بیکسبی در گوشی‌های سامسونگ توصیه می‌شود؛ اما توانایی تغییر سایر کلیدها را هم دارد. امکان اختصاص ویژگی‌هایی مانند روشن کردن فلش، باز کردن پنل نوتیفیکیشن یا تغییر نور صفحه به کلیدهای فیزیکی وجود دارد. قطعاً این اپلیکیشن را به عنوان یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌ها در لیست به خوانندگان دیجیاتو پیشنهاد می‌دهیم.

Button Mapper: Remap your keys

Button Mapper: Remap your keys

سازنده: flar2 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵ مگابایت زبان:

Button Remapper

Button Remapper یکی دیگر از ابزارهای موجود برای ریمپ دکمه‌های گوشی است که از رابط کاربری بسیار چشم‌نوازی بهره می‌برد. اپلیکیشن از بیشتر کلیدهای فیزیکی پشتیبانی می‌کند که شامل دستیار صوتی در دستگاه‌های جدیدتر نیز می‌شود. به کمک آن می‌توانید کلیدها را به وظایف جدید تخصیص دهید یا باز کردن اپلیکیشن‌های دیگر را درون اپ تعریف کنید. ممکن است تنظیمات ابتدایی در شروع کمی دشوار به نظر برسد اما در ادامه تجربه‌ی مناسبی را به کاربر منتقل می‌کند.

 Buttons remapper - Mapping & Combination

Buttons remapper - Mapping & Combination

سازنده: Irishin قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۶ مگابایت زبان:

Button Savior

بدون شک شخصی‌سازی در سطوح بالا بدون دسترسی روت در اندروید امکان‌پذیر نیست و اپلیکیشن Button Savior نیز به چنین دسترسی برای فعالیت نیاز دارد. این اپ کمی از سایر گزینه‌های لیست قدیمی‌تر است و هنگام فشردن کلید، عملکرد آن را در رابط کاربری دستگاه شبیه‌سازی می‌کند. برخی کلیدهای قدیمی‌تر در کنار دکمه‌های موجود در گوشی‌های جدید توسط اپ پشتیبانی می‌شوند. اگرچه برخی از قابلیت‌های برنامه بدون نیاز به روت کردن هم در دسترس قرار دارند اما برای استفاده‌ی کامل از قابلیت‌ها، روت کردن دستگاه ضروری خواهد بود.

Button Savior

Button Savior

سازنده: Kiumiu.CA قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۷ مگابایت زبان:

Remap Buttons and Gestures

ممکن است کمی نام اپلیکیشن طولانی و عجیب به نظر برسد اما Remap Buttons and Gestures می‌تواند به راحتی ریمپ دکمه‌های گوشی را انجام دهد. اپ از گوشی‌های جدید در کنار دستیار بیکسبی نیز پشتیبانی می‌کند و در موارد خاصی می‌توان برای حسگر اثر انگشت نیز وظایف جدیدی تعریف کرد. در نسخه‌ی رایگان تبلیغات متعددی نمایش داده می‌شود که ممکن است برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد. همچنین دارندگان گوشی‌های برند هواوی نیز ممکن است در هنگام کار با اپ دچار مشکل شوند.

Remap buttons and gestures

Remap buttons and gestures

سازنده: Sumy Applications قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴.۸ مگابایت زبان:

Bixby Button Remapper

همان طور که از نام اپلیکیشن مشخص است، Bixby Button Remapper می‌تواند به دارندگان گوشی‌های سامسونگ کمک کند تا وظایف جدیدی برای کلید دستیار صوتی بیکسبی تعریف کنند. همچنین امکان غیرفعال کردن کلی کلید نیز وجود دارد تا در صورت لمس اتفاقی، دستیار صوتی فعال نشود. قابلیت‌های متنوعی مانند گرفتن عکس با فشردن کلید یا گرفتن اسکرین‌شات درون اپ وجود دارند. می‌توانید کلیدهای کنترل ولوم را هم به کمک این اپ تغییر دهید. ممکن است برخی از قابلیت‌های برنامه در آپدیت‌های اخیر صورت گرفته توسط سامسونگ محدود شده باشد.

Bixbi Button Remapper - bxActions

Bixbi Button Remapper - bxActions

سازنده: Jawomo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۶.۶ مگابایت زبان:

Key Mapper

یکی دیگر از اپ‌های قدرتمند برای ریمپ دکمه‌های گوشی، Key Mapper است که برای ارائه کامل قابلیت‌ها نیازمند دسترسی روت است؛ اگرچه از کلید پاور و دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی نمی‌کند. همچنین در صورت خاموش بودن صفحه‌ی گوشی، عملکرد اختصاص داده شده به کلیدها انجام نمی‌پذیرد. به کمک دسترسی روت می‌توانید مواردی مانند فعال یا غیرفعال کردن حالت پرواز، روشن و خاموش کردن اینترنت و وای‌فای و تغییر کیبورد را به کلیدها اضافه کنید.

Key Mapper

Key Mapper

سازنده: sds100 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳.۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی