ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپ ۵ نانومتری از راه می رسد

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپست ۵ نانومتری و بهره مندی از حاشیه‌های باریک تر در دسترس کاربران قرار می گیرد. یکی از افشاگران ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ احتمالا با چیپست ۵ نانومتری و بهره مندی از حاشیه‌های باریک تر در دسترس کاربران قرار می گیرد.

یکی از افشاگران معروف بازار با نام کاربری «Ice Universe» اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ منتشر کرده است. او در حساب توییتر خود با انتشار پستی ادعا می‌کند که محصول پوشیدنی جدید سامسونگ از چیپ ۵ نانومتری بهره می‌برد. با توجه به اینکه تراشه‌های Wear از سری ۲۱۰۰ و ۳۱۰۰ اسنپدراگون که اکثر ساعت‌های هوشمند به آن‌ها مجهز هستند از پردازنده‌های ۲۸ نانومتری بهره می‌برند، این یک پیشرفت بسیار بزرگ برای سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ در چند وقت گذشته تولید تراشه‌های ۵ نانومتری را آغاز کرده و به نظر می‌رسد این پردازنده‌ها محصولات پوشیدنی آن را نیز شامل می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که برای ساعت گلکسی اکتیو ۴ چه تراشه‌ای استفاده خواهد شد و باید منتظر اعلامیه رسمی بمانیم.

گلکسی اکتیو ۴

همچنین در توضیحات این افشاگر به سیستم عامل تایزن اشاره شده است. گوگل و سامسونگ در چند وقت اخیر همکاری دو جانبه‌ای را آغاز کرده‌اند که به نوعی قصد دارند سیستم‌عامل‌های Wear OS و تایزن را با یکدیگر ترکیب کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ با گلس دو بعدی از حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد و به گفته این منبع آگاه، این گجت پوشیدنی با طراحی زیبای قاب از جنس آلیاژ تیتانیوم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در این میان افشاگر دیگری به نام «رولند کواندت» در جواب به توضیحات Ice Univers عنوان کرد که سامسونگ دو نوع مختلف از ساعت گلکسی اکتیو ۴ (از نظر جنس مواد به کار برده شده در ساخت) را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. به گفته او یک مدل از جنس آلومینیوم ساخته خواهد شد و دیگری از جنس فولاد ضد زنگ.

آنطور که شایعات عنوان می‌کند ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۴ سامسونگ در کنار چند محصول دیگر احتمالا مرداد یا شهریور ماه وارد بازار خواهند شد. از دیگر محصولاتی که عنوان می‌شود به همراه این ساعت عرضه شوند می‌توان به گوشی‌های زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی