ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت

گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت شیائومی از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار هستند. براساس اعلام رسمی شیائومی،‌ این شرکت پس از صدرنشینی در بازار موبایل ۱۲ کشور در فصل اول ۲۰۲۱،  حالا می‌گوید موفق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت شیائومی از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار هستند. براساس اعلام رسمی شیائومی،‌ این شرکت پس از صدرنشینی در بازار موبایل ۱۲ کشور در فصل اول ۲۰۲۱،  حالا می‌گوید موفق به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی از سری ردمی نوت در سراسر جهان شده است.

از زمان عرضه اولین گوشی سری ردمی نوت در سال ۲۰۱۴، این سری به پرفروش‌ترین محصول شیائومی تبدیل شده و همین موضوع باعث شده تا شیائومی به مقام سومین شرکت توزیع کننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شود. شیائومی علاوه بر این موضوع که به تازگی ۲۰۰ میلیون گوشی از سری ردمی نوت در سراسر جهان فروخته، با انتشار یک پوستر رسمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اعلام کرد که سری نوت ۱۰ سرانجام از تاریخ ۵ خرداد در بازار چین عرضه خواهد شد.

همانطور که در پوسترهای ارائه شده مشخص است، این گوشی مجهز به سه دوربین بوده که به صورت عمودی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. هرچند طراحی این دستگاه ممکن است شبیه به ردمی نوت ۱۰ ۵G باشد، اما فلش LED دوگانه‌ آن کمی بالاتر قرار گرفته است که نوید طراحی متفاوت و تغییرات احتمالی بیشتری را می‌دهد. با این وجود باید تا هفته آینده و زمان رونمایی رسمی منتظر ماند.

همزمان با اینکه ردمی در حال آماده‌سازی عرضه نوت ۱۰ در چین است، شیائومی خبر مهم دیگری را نیز منتشر کرده است همانطور که در پوستر ارائه شده مشخص است ۴۵.۲ میلیون گوشی نوت ۹ نیز در سراسر جهان فروخته شده که این مقدار بیش از ۲۰ درصد از کل ۲۰۰ میلیون دستگاه فروخته شده از سال ۲۰۱۴ را تشکیل می‌دهد.

شیائومی در سال‌های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است و این شرکت چینی اکنون از نظر عرضه محصولات جدید، پس از سامسونگ و اپل به عنوان سومین توزیع‌کننده بزرگ گوشی‌های موبایل در جهان شناخته می‌شود.

گزارش‌های ارائه شده محبوبیت روزافزون برند ردمی شیائومی و گوشی‌های ارزان قیمت آن را مطرح می‌کند و با توجه به اینکه ردمی نوت ۱۰ پرو و سایر نسخه‌های این گوشی جذاب‌ترین محصولات سال جاری را تشکیل می‌دهند، می‌توان تصور کرد که محبوبیت سری ردمی نیز افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    البته علت فروش زیادش ارزون بودنشان هست. این گوشی ها رو هم برای قشر فقیر جامعه ساختن.همون گوشی چند سال پیش رو با یه اسم متفاوت منتشر می‌کنند.

مطالب پیشنهادی