ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود

مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-G990B منتسب به گلکسی S21 FE از رونمایی آن با چیپست احتمالی اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهد. براساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده، گوشی اقتصادی گلکسی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-G990B منتسب به گلکسی S21 FE از رونمایی آن با چیپست احتمالی اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهد.

براساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده، گوشی اقتصادی گلکسی S21 FE سامسونگ به همراه موبایل‌های گلکسی زد فولد۳ و گلکسی زد فلیپ۳ احتمالا مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه عرضه خواهند شد. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی برخی مشخصات گلکسی S21 FE از جمله چیپست آن در مستندات گیک‌بنچ رویت شده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در گیگ‌بنچ، گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با شماره مدل SM-G990B به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دقیقا مانند گوشی‌های اصلی گلکسی S21 که اواخر سال جاری عرضه شدند پردازنده مورد استفاده در این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. هر چند این موضوع هنوز تایید نشده است اما به نظر می‌رسد سامسونگ برای این گوشی تنها یک گزینه با حافظه رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته باشد.

گلکسی S21 FE

همانطور که در اطلاعات ارائه شده از این گیگ‌بنچ دیده می‌شود، گوشی اقتصادی سامسونگ در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۳۸۱ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۱۹۱۷ را کسب کرده است.

سامسونگ به نوعی با کاهش ظرفیت حافظه رم این گوشی قصد دارد در وقت، پول و انرژی خود صرفه جویی کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود بدنه گلکسی S21 FE از جنس پلاستیک و نمایشگر آن صفحه تخت باشد که البته این موضوع چندان تعجب‌آور نخواهد بود. البته باید اشاره کرد که بسیاری از کاربران گوشی‌هایی از جنس پلاستیک را ترجیح می‌دهند زیرا به راحتی نمی‌شکند. از طرفی دیگر داشتن نمایشگر تخت تجربه کلی کاربر را بسیار آسان‌تر می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی S21 FE نیز مانند گلکسی S20 FE فاقد نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE عرضه خواهد شد، اما نمی‌توان احتمال وجود نسخه‌ای با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ را رد کرد. زیرا تمام مدل‌های معمولی سری گلکسی S21 علی رغم پشتیبانی از شبکه ۵G در اکثر بازارها از اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برند.

در آخر باید عنوان کرد طبق گزارش‌های قبلی گلکسی S21 FE از نمایشگر ۶.۴ اینچی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. ابعاد آن ۱۵۵.۷ در ۷۱.۴۵ در ۷.۹ میلی متر بوده و در پنج رنگ خاکستری، سبز، صورتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی