ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لنوو Legion 2 Pro در دو پیکربندی جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

لنوو به تازگی دو نسخه‌ی جدید از Legion 2 Pro با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۶ یا ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز به بازار عرضه کرده است که نمونه‌ی ارزان‌تر ۶۹۹ دلار و دیگری ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

لنوو به تازگی دو نسخه‌ی جدید از Legion 2 Pro با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۶ یا ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز به بازار عرضه کرده است که نمونه‌ی ارزان‌تر ۶۹۹ دلار و دیگری ۷۷۶ دلار قیمت دارند. پیش از این امکان خرید محصول جدید لنوو با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایت وجود نداشت و تنها گزینه‌ی ۵۱۲ در دسترس کاربران بود. 

لنوو Legion 2 Pro جدیدترین گوشی مخصوص بازی سازنده‌ هنگ کنگی به شمار می‌رود که حدود یک ماه قبل به صورت رسمی معرفی شد. عرضه‌ محصول به بازار نیز بدون تاخیر چندانی شروع شد و در روزهای اخیر نیز گران‌ترین نسخه با ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

Legion 2 Pro از نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد سامسونگ با نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ و رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و قادر است تصاویر را با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز نمایش دهد. پنل لمسی دستگاه نیز از نرخ بازخورد ۷۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و زمان پاسخگویی آن تنها ۳.۸ میلی ثانیه است. 

چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ گوشی می‌تواند اجرای روان بازی‌ها را تضمین کند. سیستم خنک‌کننده مایع و دو فن هوا نیز به دفع راحت‌تر حرارت کمک می‌کند. حسگر اثر انگشت نوری نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است. حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار حسگر فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی هم دوربین محصول را تشکیل داده‌اند.

Legion 2 Pro می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. امکان ثبت ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز وجود دارد. از سایر مشخصات گوشی مخصوص بازی لنوو می‌توان به پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس در بازی‌ها، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دو پورت USB-C برای شارژ سریع ۹۰ وات اشاره کرد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی