ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ ۶
تکنولوژی

بهترین برنامه‌های اپل واچ که باید روی ساعت هوشمندتان داشته باشید

اپل واچ اپ‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند دنیای جدیدی را مقابلتان قرار دهند. فرقی نمی‌کند اپل واچ سری ۵ یا سری ۶ دارید، چرا که اپ‌های متنوعی برای آن‌ها وجود دارند و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

اپل واچ اپ‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند دنیای جدیدی را مقابلتان قرار دهند. فرقی نمی‌کند اپل واچ سری ۵ یا سری ۶ دارید، چرا که اپ‌های متنوعی برای آن‌ها وجود دارند و ما می‌خواهیم بهترین و کاربردی ترین برنامه‌های اپل واچ را به شما معرفی کنیم.

اگرچه تعداد اپ‌های گجت‌های پوشیدنی به اندازه گوشی‌های هوشمند نیست، اما شمار بالایی از توسعه‌دهندگان روی آن‌ها کار می‌کنند و اپ‌های مفید زیادی برای این گجت‌ها وجود دارد. بنابراین می‌توانید برای ساعت هوشمند اپل به برنامه‌های کاربردی زیادی دسترسی پیدا کنید.

در ادامه همراه دیجیاتو باشید تا بهترین و کاربردی ترین برنامه‌های اپل واچ را به شما معرفی کنیم.

۱. Pandora

بهترین برنامه‌های اپل واچ

برای استفاده از اپ پاندورا حتما نباید به سراغ آیفون بروید و می‌توانید آن را روی اپل واچ داشته باشید. اپ پاندورا می‌تواند روی ساعت هوشمند اپل موسیقی و پادکست پخش کند. برای استفاده از آن تنها به اپل واچ با شبکه سلولار یا ارتباط وای فای نیاز دارید.

اپل واچ را به یک هدفون بلوتوثی مانند ایرپادهای اپل وصل کرده و شروع به گوش دادن به موسیقی یا پادکست کنید. این اپ رایگان است اما با اشتراک به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنید.

Pandora: Music & Podcasts

Pandora: Music & Podcasts

سازنده: .Pandora Media, Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۱۷۲.۲ مگابایت زبان:

۲. Any.do

بهترین برنامه‌های اپل واچ

اکثر مواقع منظم بودن و برنامه‌ریزی کار دشواری محسوب می‌شود. اما اگر اپل واچ دارید، می‌توانید با اپ Any.do برنامه روزانه‌تان را مدیریت کنید. در این برنامه می‌توانید تمام وظایف را بطور منظم و در یک لیست ساده ببینید. شما حتی می‌توانید برای برخی کارها یادآوری تنظیم کنید و همچنین یادداشت‌های اضافه مربوط به آن را هم ببینید.

افزودن کارها به این برنامه از طریق اپل واچ ممکن است. با پرداخت حق اشتراک، به قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند یادآوری‌های مکرر، یادآوری‌های مکانی و موارد دیگر دست پیدا می‌کنید.

Any.do: To do list & Calendar

Any.do: To do list & Calendar

سازنده: .Any.DO inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۱۶۶.۵ مگابایت زبان:

۳. AutoSleep

بهترین برنامه‌های اپل واچ

برای داشتن سبک زندگی سالم، باید خواب مناسبی در شب داشته باشید. اگرچه اپل واچ از قابلیت پایش خواب بهره می‌برد، اما AutoSleep عملکرد بهتری دارد. بهترین ویژگی AutoSleep این است که نیازی به انجام کار اضافه‌ای برای استفاده از آن ندارید. تنها کافیست در هنگام خواب، اپل واچ به دستتان بسته شده باشد. در صبح یک نوتیفیکیشن با کیفیت خواب خود می‌بینید که شامل موارد مختلفی می‌شود.

این اپ همچنین از گزینه آلارم هوشمند بهره می‌برد. شما می‌توانید یک بازه زمانی برای ساعتی که می‌خواهید صبح از خواب بیدار شوید، درنظر بگیرید و این برنامه هم زمانی که خواب شما سبک‌تر می‌شود، آلارم را قطع می‌کند تا در هنگام بیدار شدن، حس نامناسبی نداشته باشید.

AutoSleep Track Sleep on Watch

AutoSleep Track Sleep on Watch

سازنده: TANTSISSA HOLDINGS PTY LTD قیمت: ۳.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۳۷.۴ مگابایت زبان:

۴. Hello Weather

بهترین برنامه‌های اپل واچ

اپ‌های زیادی جهت اطلاع از وضعیت آب و هوا برای اپل واچ توسعه پیدا کرده‌اند، اما مسلما نمی‌توانید تمام آن‌ها را تجربه کنید و باید به سراغ بهترین آن‌ها بروید که یکی از این برنامه‌ها، Hello Weather است.

استفاده از این برنامه ساده است و اطلاعات بروز و مفیدی درباره وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. با باز کردن برنامه، وضعیت کنونی آب و هوا، پیش‌بینی کوتاه مدت و همچنین چشم انداز هفته را مشاهده می‌کنید که البته با انتخاب هرکدام از آن‌ها، اطلاعات بیشتری ظاهر می‌شود.

اگرچه نسخه رایگان این اپ اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوای موقعیت کنونی‌تان در اختیارتان قرار می‌دهد، اما برای استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌تر مانند منابع داده‌های آب و هوایی باید حق اشتراک بپردازید.

Hello Weather

Hello Weather

سازنده: .Electric Dream Machine Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۴۰ مگابایت زبان:

۵. PCalc

بهترین برنامه‌های اپل واچ

همه ما برخی مواقع به ماشین حساب نیاز پیدا می‌کنیم چرا که نمی‌توانیم همیشه همه چیز را در ذهنمان حل کنیم. برای مثال تصور کنید پس از دوران همه‌گیری کرونا با دوستانتان به رستوران می‌روید و هرکسی می‌خواهد سهمش را جداگانه پرداخت کند، برنامه PCalc در این زمان کارایی بالایی برایتان دارد.

شما می‌توانید به راحتی اطلاعات را وارد این اپ کنید تا سریعا حل در اختیارتان قرار بگیرد. با استفاده از Digital Crown می‌توانید میان صفحات مختلف جابه‌جا شوید تا به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. اگر علاقه‌ای به استفاده از نمایشگر برای وارد کردن اطلاعات ندارید، از صدای خودتان استفاده کنید.

PCalc

PCalc

سازنده: .TLA Systems Ltd قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۱۱۱.۶ مگابایت زبان:

۶. Heart Analyzer

بهترین برنامه‌های اپل واچ

ردیابی ضربان قلب، اندازه‌گیری ECG و نظارت روی اکسیژن خون از محبوب‌ترین قابلیت‌های اپل واچ هستند و حتی این قابلیت‌ها باعث جذابیت ساعت هوشمند اپل برای برخی کاربران می‌شوند. در این میان اپ Heart Analyzer به کاربر اجازه می‌دهد استفاده بیشتری از داده‌های مهم سلامتی داشته باشد.

این اپ روی اپل واچ قابلیت LiveHR دارد که بطور خودکار در هنگام باز بودن، ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد. شما همچنین می‌توانید داده‌های ضربان قلب‌تان را در طول روز هم ببینید. Heart Analyzer اجزای زیادی برای واچ فیس دارد که برای مثال می‌توان به اندازه‌گیری اکسیژن خون و Vo2Max اشاره کرد. حتی می‌توانید نمودار ضربان قلب‌تان را روی واچ فیس و بدون نیاز به باز کردن اپ ببینید.

این برنامه در حالت عادی رایگان است، اما اگر اشتراک بخرید، قابلیت‌های دیگری مانند داده‌های بیشتر و تحلیل‌های عمیق‌تر روی آیفون در اختیارتان قرار می‌گیرند.

Heart Analyzer

Heart Analyzer

سازنده: Helix Apps LTD قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۱۴.۳ مگابایت زبان:

۷. Streaks Workout

بهترین برنامه‌های اپل واچ

بسیاری از کاربران در سراسر جهان اپل واچ را می‌خرند تا زندگی سالم‌تری را تجربه کنند که یکی از دلایل اصلی آن، وجود قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام است.

Streaks Workout به شما امکان می‌دهد که هرجایی که تایم آزاد دارید، با استفاده از اپل واچ ورزش کنید. برای ورزش با این اپ نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. این برنامه ۳۰ تمرین را در اختیارتان قرار می‌دهد که با توجه به سن و توانایی‌‌هایتان می‌توانید یک جلسه تمرینی شخصی درست کنید.

شما می‌توانید در این اپ زمان‌های مختلفی را برای مدت زمان تمرین خود انتخاب کنید که شامل ۶، ۱۲، ۱۸ یا ۳۰ دقیقه می‌شود. تمام اطلاعات این برنامه تمرینی شامل داده‌های ضربان قلب در برنامه اپل Health ذخیره می‌شوند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها در آینده استفاده کنید. اگرچه Streaks Workout رایگان نیست، اما یکی از بهترین برنامه‌های اپل واچ محسوب می‌شود.

Streaks Workout

Streaks Workout

سازنده: Crunchy Bagel Pty Ltd قیمت: ۳.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۲۲۶.۳ مگابایت زبان:

۸. Citymapper

بهترین برنامه‌های اپل واچ

اگر به شهری بروید که اطلاعی از محله‌هایش نداشته باشید، دردسرهای زیادی را باید تحمل کنید. در این میان اپ Citymapper به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به آیفون، مسیرتان را پیدا کنید. این برنامه بطور مرحله به مرحله به شما برای حمل و نقل عمومی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در شهرهای مطرح جهان کمک می‌کند.

درون این اپ روی اپل واچ خود می‌توانید مسیرها و اطلاعات حمل و نقل را ببینید. چندین المان هم در واچ فیس قرار می‌گیرد که اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه اشتراکی این برنامه، قابلیت‌های بیشتری دارد و پیشرفته‌تر است.

Citymapper: All Your Transit

Citymapper: All Your Transit

سازنده: Citymapper Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۲۱۹.۴ مگابایت زبان:

۹. Coloring Watch

بهترین برنامه‌های اپل واچ

به سراغ آخرین اپ در لیست بهترین برنامه‌های اپل واچ می‌رویم. رنگ‌ها تنها برای کودکان نیستند و می‌توانند باعث آرامش و کاهش سطح استرس شما هم شوند و با این Coloring Watch می‌توانید چنین موضوعی را تجربه کنید.

این اپ حاوی بیش از ۸۰ تصویر و ۱۰۰ رنگ است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شما می‌توانید با لمس نمایشگر، وضعیت بخش‌ها را تغییر دهید و با استفاده از Digital Crown، میان رنگ‌های مختلف اسکرول کنید.

برنامه Coloring Watch بطور منحصر به فردی از قابلیت ردیابی ضربان قلب استفاده می‌کند. با آرامش نفس بکشید و یک جلسه ۵ دقیقه‌ای رنگ‌آمیزی را آغاز کنید. در طی این جلسه ضربان قلب شما اندازه‌گیری می‌شود و در پایان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از تغییرات آن مطلع شوید. داده‌های جلسات در اپ Health ذخیره می‌شود.

شما می‌توانید تمام تصاویر رنگی را روی آیفون ببینید و حتی یک تصویر را به عنوان واچ فیس یا کامپلیکیشن انتخاب کنید.

Coloring Watch

Coloring Watch

سازنده: Sydvesti Oy قیمت: ۲.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: watchOS حجم: ۵۰.۴ مگابایت زبان:

در این مقاله سعی کردیم بهترین برنامه‌های اپل واچ را به شما معرفی کنیم که هرکدام کارکرد مخصوص به خودشان را دارند. با این اپ‌ها می‌توانید عملکرد ساعت هوشمند اپل را افزایش دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی